• krang

17 mån vaknar hela tiden! Ont i magen!? Hjälp

Har en son på 17 månader som alltid sovit dåligt men nu börjar det slita på mig. Han vaknar mellan 5-15ggr per natt och är ledsen. Vi har samma läggningsrutin varje dag vilket innebär välling runt 19 och somnar i vår säng medan man ligger bredvid. Han börjar vakna ca. 1 timme efter han somnat och sen bara fortsätter det. Han sover ca 1-2 timmar efter lunchen vid 11-12 men även då vaknar han flera ggr och man måste i princip ligga bredvid för att han ska få nån sömn överhuvudtaget. Nu börjar jag bli desperat och behöver tips! Vad ska man göra för att lyckas få mer sömn? Både jag och sonen så trötta! Sonen har även haft en strulig mage. Är mjölkallergriker och haft mycket problem med förstoppning, äter movicol. De senaste veckorna har han haft väldigt kurrande mage/gasig och han har varit både hård och lös i magen. Kan skifta från blöja till blöja.

• Svar på tråden 17 mån vaknar hela tiden! Ont i magen!? Hjälp
  • Annoz87

det låter precis som min son! vaknar hela tiden, och det verkar bara bli värre och värre. Han är 15 månader och även han mjölkallergiker... så.. puff?

Svar på tråden 17 mån vaknar hela tiden! Ont i magen!? Hjälp