• Juno

När vaknar din tonåring på helgen

Som frågan lyder: när vaknar tonåringen på helgen, i vanliga fall? Och får hen sova så länge hen vill, eller väcker du och i så fall när väcker du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När vaknar din tonåring på helgen
  • La Lola

Efter 12 kollar jag läget o ser efter om hon lever.....

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Hannah76
    La Lola skrev 2014-01-19 21:19:39 följande:
    Efter 12 kollar jag läget o ser efter om hon lever.....
    Hahahaha min linje också.
    Ska vi inte göra något så låter jag henne sova.
  • La Lola
    Hannah76 skrev 2014-01-19 21:21:33 följande:
    Hahahaha min linje också.
    Ska vi inte göra något så låter jag henne sova.
    Ja här är det för husfridens skull....
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • fluu

Har ingen tonåring själv, men jag som tonåring(innan jag fick barn då :P) sov ofta till framåt två...

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Mamma lät mig alltid sova precis hur länge jag ville, pappa kom oftast och störde första gången kring tio, sen råkade han bara dammsuga vid elva, klippa gräset utanför mitt fönster vid tolv och vid halv ett böna och be för att jag skulle vakna... jag sov inte där särskilt ofta sedan jag kunde välja ;)

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • MalinEddie

Jag har inte heller någon tonåring men jag fick sova så länge jag ville om inget var planerat i den åldern. Jag tror jag kommer låta mina barn göra likadant.

Avskyr CIO-metoder.
  • Gazetto

Jag har lämnat tonåren och sover fortfarande till 1-tiden ungefär. Känns inte så "extremt" när jag jämför med bröderna som sitter uppe till morgonen och lägger sig då och sover fram till kvällen.

• Majsan70

De har fått sova tills de vaknar. Just nu har jag bara 1 tonåring hemma och hon har väldigt olika tider. HAr hon hunden den orgonen går hon upp tidigare, jobbar hon går hon ju upp supertidigt och är hon helt ledig sover hon till 11-12 oftast. Jag lägger mig inte i.

Svar på tråden När vaknar din tonåring på helgen