Fram/eller tillbakaflyttad på KUB/ RUL vilket kön blev det??
Tacksam för svar på denna fråga!
Har en teori om att om man blir framflyttade d.v.s får ett tidigare BF än man själv räknat ut så gömmer sig en gosse i magen. Stämmer detta på er?
Tacksam för svar på denna fråga!
Har en teori om att om man blir framflyttade d.v.s får ett tidigare BF än man själv räknat ut så gömmer sig en gosse i magen. Stämmer detta på er?
Med första flyttad från 4 januari till 31 december på RUL. En tös kom den 27 december.
Med andra flyttad från 15/16 juni till 6 juni. Nästa tjej kom på bf.
Jag blev framflyttad från 24/6 till 6/7! Dottern kom 29/6 hade dock en extra moderkaka så man tror att jag blev gravid två gånger den månad men att den inte inte utvecklades vilket skulle kunna förklara det långa tidsskillnaden :)
Tack för svar:) Vill förtydliga att med FRAMflyttad menar jag TIDIGARElagd.
Men hittills kan man inte riktigt se en röd tråd...
Tacksam för fler svar:)
Blev flyttad från den 16de till den 9de - Flicka.
Blev flyttad från 12:e till 9:e, fick en pojke
Jag har fått senare BF vid RUL alla tre gångerna. Har tre pojkar .
Jag har blivit bakflyttad alla 4 gånger har tre flickor och en i magen som vi ej vet kön på än
Flyttades från 4/1-14 till den 21/12-13 på KUB, fick en pojke.
Nej, det blev en tjej:) Lång iofs.
Skilde 5 dagar mellan mensuträkning och UL. Vi vet vilken dag jag hade ägglossning och då stämde mensuträkningen. De där tabellerna de har verkar inte stämma så bra, de flesta jag känner har blivit flyttade till tidigare datum, både pojkar och flickor.
Tidigarelagd 1v och fick en dotter. Med sonen tidigarelagd ett par dagar.
Igår blev jag flyttad på RUL från 31/7 till 5/8 och det är troligtvis en liten tjej. Så enligt RUL så fick jag mitt första jättesvaga positiva gravtest ca 5 dagar efter äl, känns ju inte så troligt.
Blev flyttad från 25/7 till 28/7 och det blir en pojke :)
Båda gångerna flyttades bf en dag tillbaka. Har en pojke och en flicka. Kan tilllägga att de både tittade ut 2-3 veckor före bf.
1an (pojk) Blev flyttad 14 dagar längre än jag räknat
2an (flicka) Ungefär som beräknat
3an (pojk) framflyttad 3 dagar