• Anonym (chikka)

Smekningar & slick i tonåren med jämngammal & samkönad släkting, bisexuell???

Jag har en släkting som jag umgåtts väldigt mkt med när vi var yngre, vi åkte och hälsade på hos varandra så ofta vi kunde och sov över. Hon är ett år äldre än mig, jag är idag 25 år och hon 26 år.

När vi sov över hos varandra så började det naturligt helt plötsligt att vi började röra varandra. Inte nere iii slidan, bara utanpå, på trosorna, och började smeka varandras kroppar och smekte bröst och sög på varandras bröst. Vi dansade till musik, och en låtsades vara kille (var oftast jag) och en var kvinna. Släckte ner det till helt mörkt och satte igång mysig musik. Hon började dansa och jag smeka och klä av henne. Till slut stod hon endast i trosor. Hon hade väldigt, eller HAR väldigt fina bröst. Stora och mjuka med styva, stora bröstvårtor. Jag smekte henne och hon dansade och njöt. Gick in i sin roll som tillfredsställande kvinna. Slickade även hennes bröst och smekte henne utanpå trosorna. Till slut "dansade" vi ner i sängen. Jag låg fortfarande och smekte och slickade henne. Jag gillade verkligen det! FAST jag tände på killar och ville ha en kuk, om man säger så. Vi har aldrig rört inuti varandras slidor, men vi har onanerat bredvid varandra.

Jag har sambo och barn nu, men man kan ju nästan längta tillbaka dit då vi höll på sådär! Jag älskar kvinnobröst. De är så mjuka och fina. Kan bli väldigt attraherad av kvinnokroppar, för visst är vi kvinnor heta?! Deras höfter, rumpor och bröst då, såklart ;) Men jag känner att jag aldrig skulle kunna ha ett förhållande med en kvinna, jag vill ha en karl och en kuk.

Vet ju att det är mycket så när man är yngre. Att man hånglar med tjejkompisar osv.
    Är man Bi då eller? Eller har man bara utforskat sig själv med släktingen?

• Svar på tråden Smekningar & slick i tonåren med jämngammal & samkönad släkting, bisexuell???
  • Anonym (strait)

Blir du kåt av både män och kvinnor så är du bisexuell, så enkelt är det. Vem du vill leva med i en relation är en annan sak

• Anonym (chikka)

Alltså, man blir ju kåt av typ porrstjärnor, med stora sillisar och långt fint hår och en snygg rumpa
    Man går ju inte direkt på stan och ba: ååh jisses vilken het tjej, hennes bröst skulle jag vilja smeka... eller på typ stranden.

• Anonym (bra trådis)
    Anonym (chikka) skrev 2014-01-20 22:00:56 följande:
    Jag har en släkting som jag umgåtts väldigt mkt med när vi var yngre, vi åkte och hälsade på hos varandra så ofta vi kunde och sov över. Hon är ett år äldre än mig, jag är idag 25 år och hon 26 år.

När vi sov över hos varandra så började det naturligt helt plötsligt att vi började röra varandra. Inte nere iii slidan, bara utanpå, på trosorna, och började smeka varandras kroppar och smekte bröst och sög på varandras bröst. Vi dansade till musik, och en låtsades vara kille (var oftast jag) och en var kvinna. Släckte ner det till helt mörkt och satte igång mysig musik. Hon började dansa och jag smeka och klä av henne. Till slut stod hon endast i trosor. Hon hade väldigt, eller HAR väldigt fina bröst. Stora och mjuka med styva, stora bröstvårtor. Jag smekte henne och hon dansade och njöt. Gick in i sin roll som tillfredsställande kvinna. Slickade även hennes bröst och smekte henne utanpå trosorna. Till slut "dansade" vi ner i sängen. Jag låg fortfarande och smekte och slickade henne. Jag gillade verkligen det! FAST jag tände på killar och ville ha en kuk, om man säger så. Vi har aldrig rört inuti varandras slidor, men vi har onanerat bredvid varandra.

Jag har sambo och barn nu, men man kan ju nästan längta tillbaka dit då vi höll på sådär! Jag älskar kvinnobröst. De är så mjuka och fina. Kan bli väldigt attraherad av kvinnokroppar, för visst är vi kvinnor heta?! Deras höfter, rumpor och bröst då, såklart ;) Men jag känner att jag aldrig skulle kunna ha ett förhållande med en kvinna, jag vill ha en karl och en kuk.

Vet ju att det är mycket så när man är yngre. Att man hånglar med tjejkompisar osv.
    Är man Bi då eller? Eller har man bara utforskat sig själv med släktingen?
    Bra tråd där, Chikka:)
    Väldigt vackert o sött beskrivet av dig. Hängivelse....nyfikenhet....glädje:)
    Samma som dig här. Får endast känslor för kvinnor, men gillar sexet
    med killar - kul o upppfriskande att ha lite då o då.

Och då inte i väntan på en tjej som vill, utan för att det är helt annorlunda
    helt enkelt - skulle vara kul o bo med en kille till o två tjejer,
    och alla är bi :)

Jag är sex-bi och relations-hetero :P

• Anonym (Whey)

Läst många porrnoveller nyligen?

• Anonym (bra trådis)
    Anonym (Whey) skrev 2014-01-20 22:25:42 följande:
    Läst många porrnoveller nyligen?
    Alltså, jag är inte säker på att detta måste vara en trollis.
    Tycker att det kändes realistiskt OCH härligt på samma gång:)

• Anonym (chikka)

Detta är verkligen inget fejk. Kan nog tro att det är många tjejer som gjort sånt här i tonåren och utforskar lite!

Och tack Anonym (bra trådis) har beskrivit så mycket som jag kan beskriva, men gillade i alla fall utforskningen med henne Vi kanske behövde det då.. två tonårstjejer, nyfikna, vad som helst kan hända

• Anonym (bra trådis)
    Anonym (chikka) skrev 2014-01-20 22:38:50 följande:
    Detta är verkligen inget fejk. Kan nog tro att det är många tjejer som gjort sånt här i tonåren och utforskar lite!

Och tack Anonym (bra trådis) har beskrivit så mycket som jag kan beskriva, men gillade i alla fall utforskningen med henne Vi kanske behövde det då.. två tonårstjejer, nyfikna, vad som helst kan hända
    Tack *L*

Ja, det är otroligt många tjejer o killar som har tex en bästa-kompis
    av samma kön, som de utforskar med.
    Sedan i vuxenlivet så tror jag de flesta lever som helt straighta
    men tänker tillbaka med ett leende......men jag fick verkligen smak för att
    titta på varandras upphetsade tillstånd, och att känna på en k*k
    och ibland även smaka:)

Så gott att gå och promenera ute i naturen eller sitta i sköna soffan o se en film
    o snacka, och så rätt som det är så blir båda kåta och tar fram sina k*kar
    och så sitter man och pratar om sex eller ser en erotisk film medan man onanerar:)
    Även härligt att sitta bredvid varandra och onanera åt varandra;)
  • Anonym (Tjejen)

När jag var i åldern 11-16 så lekte jag och min tjejkompis ganska ofta. Vi hade väl invecklade lekar med pojk- flickvänner, graviditet, våldtäkt. Dessa lekar fortsatte  ibland i brev som vi skickade på somrarna till varandra.
    Vi lekte ganska ofta att "tjejen och killen" hade sex tillsammans. Vi låg på varandra och gned oss mot varandra och säkert VARJE GÅNG så kom både jag och hon men vi berättade det inte för varandra.... Vi smekte också varandra mellan benen till orgasm men aldrig innanför trosorna.

Ibland så lekte vi att en äldre halvsyster lärde upp sin halvbror och ibland så kunde vi leka att vi var personer från olika dokusåpor.

Senare så blev jag väldigt osäker på min sexualitet, delvis på grund av dessa lekar men det var egentligen inget jag mådde dåligt över men jag blev sen mobbad och då började jag ifrågasätta mig själv och tro på mobbarna. Än idag är jag osäker på om jag kanske gillar tjejer...jag tror egentligen inte det men ska jag kolla på porr så ser jag hellre två lesbiska tjejer än en kille som tutar och kör kuken i en tjej för att sen spruta henne på magen....

• Anonym (bra trådis)
    Anonym (Tjejen) skrev 2014-01-21 00:28:52 följande:

När jag var i åldern 11-16 så lekte jag och min tjejkompis ganska ofta. Vi hade väl invecklade lekar med pojk- flickvänner, graviditet, våldtäkt. Dessa lekar fortsatte  ibland i brev som vi skickade på somrarna till varandra.
    Vi lekte ganska ofta att "tjejen och killen" hade sex tillsammans. Vi låg på varandra och gned oss mot varandra och säkert VARJE GÅNG så kom både jag och hon men vi berättade det inte för varandra.... Vi smekte också varandra mellan benen till orgasm men aldrig innanför trosorna.

Ibland så lekte vi att en äldre halvsyster lärde upp sin halvbror och ibland så kunde vi leka att vi var personer från olika dokusåpor.

Senare så blev jag väldigt osäker på min sexualitet, delvis på grund av dessa lekar men det var egentligen inget jag mådde dåligt över men jag blev sen mobbad och då började jag ifrågasätta mig själv och tro på mobbarna. Än idag är jag osäker på om jag kanske gillar tjejer...jag tror egentligen inte det men ska jag kolla på porr så ser jag hellre två lesbiska tjejer än en kille som tutar och kör kuken i en tjej för att sen spruta henne på magen....

Jo, men det är väl det att man för en bra kompis har förtroendet
    att våga utforska och experimentera. Ja det var värst vad ni lekte olika lekar:)
    Oj, snacka om att vissa tjejer lär sig sin kropp och hur att få orgasm i tidig ålder
    medan andra kan gå vääldigt många år utan en enda orgasm..

Ja kanske är det innerst inne tjejer för dig...som ligger dig varmast om hjärtat.
    Finns ju många bi-tjejer på Bodycontact som brukar annonsera efter en tjej:)
    Mmm....att titta på två tjejer är verkligen finemang:))
    Mkt fint att ta del utav dina erf.

• Anonym (chikka)

Ja det är säkert många som testat olika grejer med sina tjejkompisar, är nog väldigt naturligt
    Man "leker" ju liksom. Men sån där lek vill jag då inte att min dotter ska hålla på med sen hahaha!

• Anonym (chikka)

Vilken snuskhummer man var egentligen... verkar ju som det i alla fall hehe

• Anonym (bra trådis)
    Anonym (chikka) skrev 2014-01-21 20:03:35 följande:

Ja det är säkert många som testat olika grejer med sina tjejkompisar, är nog väldigt naturligt
    Man "leker" ju liksom. Men sån där lek vill jag då inte att min dotter ska hålla på med sen hahaha!

Ja, väldigt naturligt och vanligt tror jag med:) Äsch - oskyldigt ju :P

• Anonym (bra trådis)
    Anonym (chikka) skrev 2014-01-21 20:04:33 följande:
    Snuskhumra :))

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (chikka) skrev 2014-01-21 20:04:33 följande:

Haha eller hur! Och min dotter (som jag hoppas få någon gång i framtiden) hoppas jag heller inte lekar sådana lekar. Men å andra sidan så hoppas jag heller att hon leker sådana lekar och kommer fram till vad hon gillar än att det ska gå flera år innan hon vet vad orgasm är.
Svar på tråden Smekningar & slick i tonåren med jämngammal & samkönad släkting, bisexuell???