Smekningar & slick i tonåren med jämngammal & samkönad släkting, bisexuell???
Jag har en släkting som jag umgåtts väldigt mkt med när vi var yngre, vi åkte och hälsade på hos varandra så ofta vi kunde och sov över. Hon är ett år äldre än mig, jag är idag 25 år och hon 26 år.
När vi sov över hos varandra så började det naturligt helt plötsligt att vi började röra varandra. Inte nere iii slidan, bara utanpå, på trosorna, och började smeka varandras kroppar och smekte bröst och sög på varandras bröst. Vi dansade till musik, och en låtsades vara kille (var oftast jag) och en var kvinna. Släckte ner det till helt mörkt och satte igång mysig musik. Hon började dansa och jag smeka och klä av henne. Till slut stod hon endast i trosor. Hon hade väldigt, eller HAR väldigt fina bröst. Stora och mjuka med styva, stora bröstvårtor. Jag smekte henne och hon dansade och njöt. Gick in i sin roll som tillfredsställande kvinna. Slickade även hennes bröst och smekte henne utanpå trosorna. Till slut "dansade" vi ner i sängen. Jag låg fortfarande och smekte och slickade henne. Jag gillade verkligen det! FAST jag tände på killar och ville ha en kuk, om man säger så. Vi har aldrig rört inuti varandras slidor, men vi har onanerat bredvid varandra.
Jag har sambo och barn nu, men man kan ju nästan längta tillbaka dit då vi höll på sådär! Jag älskar kvinnobröst. De är så mjuka och fina. Kan bli väldigt attraherad av kvinnokroppar, för visst är vi kvinnor heta?! Deras höfter, rumpor och bröst då, såklart ;) Men jag känner att jag aldrig skulle kunna ha ett förhållande med en kvinna, jag vill ha en karl och en kuk.
Vet ju att det är mycket så när man är yngre. Att man hånglar med tjejkompisar osv.
Är man Bi då eller? Eller har man bara utforskat sig själv med släktingen?