• Totti

fler ensamstående som vill träffas och umgås

Hej! Jag är 32 år och är ensamstående med min 4,5 åriga dotter. Jag söker nu fler ensamstående föräldrar som vill.träffas och t ex gå till parken, fika,eller bara dela erfarenheter om hur det är att vara ensamstående :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-21 12:43
    Glömde skriva att vi bor i sthlm :)

• Svar på tråden fler ensamstående som vill träffas och umgås
  • teaf

Hej!
    Jag bor inte i Stockholm, men vill ge dig ett tips.
    Jag gick med  i "citypolarna" det är ett forum för att träffa nya vänner. Har efter ett år flera nya fina vänner som jag umgås med både med och utan barn.

• MammatillL

Hej, jag är 33 år ensamstående med en son på 6 år. Letar också efter fler i samma situation att umgås med. 
    Bor också i Sthlm.

• Starka mamman

Jag bor i Sthlm med min son som är 4,5 år.

Vi ser fram emot att få träffa nya vänner eftersom vi nyligen flyttat och känner inte många i områdetGlad

• Eclipze87

Jag är ensam med två pojkar på 1,5 och 2,5 bor i Sthlm och ses gärna ????

• Starka mamman

Jag har en pojke på 4,5 år som jag nyligen flyttat till Sthlm med .
    Har försökt o få kontakt med andra mammor som har jämnåriga barn men de verkar inte sociala direkt.

• Totti

Starka mamman.vart bot.du? Kanske kan.styra upp nåt i helgen? Eclipze87 vart bor du?

• Alex771977

Bor i Västerås men är ofta i Stockholm. Är född och uppväxt där, har tre tjejer på 4- 6 och 8 år.

• FruOMor

Jag bor i Bandhagen nyinflyttad med en 3 åring och en till på väg, dock inte ensamstående men träffar gärna nya människor i hopp om att få lite nya vänner.
    Jag är 25 år :)

• Emsbli

Här är en ensamstående mamma på 26 år dotter är 5,5 vi söker nya vänner. Vi bor i sthlm med. 

Svar på tråden fler ensamstående som vill träffas och umgås