• Anonym (Facebook)

Få tillbaka sidofällt på facebook?

Hur får man tillbaka sidofällt på facebook?
    Jag har hört att vissa ser till höger på sidan vilka som varit aktiv m.m. på facebook!
    Men det är bara reklam sedan chatt/vänner till höger på min sida.
    Är det någon vänlig själ som skulle vilja hjälpa mig! :)

• Svar på tråden Få tillbaka sidofällt på facebook?
  • Chessy

Testa att ta musen längst upp vid chattrutan och se om du kan dra ner den, alltså göra den mindre. :)

• Anonym (Facebook)

Nyss när jag kollade tryckte jag på dölj chattrutan och vet inte hur jag får tillbaka den?

• Anonym (Facebook)

Ja nu fick jag tillbaka chattrutan men ser inte något annat?

• Chessy

Kommer det inte upp en "drag-symbol", en lodrät pil, om du tar musen längst upp på kanten av chattrutan?

• Anonym (Facebook)

Nej det gör inte det?

• Anonym (Facebook)

Ok men vet du vad det kallas? Aktivitets...??

• Anonym (Tuppjuck)
    Anonym (Facebook) skrev 2014-01-21 21:53:22 följande:
    Ok men vet du vad det kallas? Aktivitets...??

Aldrig hört om detta aktivitetsloggs-liknanade fenomen.
    Det enda jag vet man kan se är ju vem som är online. Och det ser man ju då i chatten. (Grön prick)

Och om de är på mobil eller webb, samt hur längesedan vissa loggade ut.

Men FB-chatten är ett j-vla mysterium för mig. För vissa kan vara online och logga ut och då står det inte typ "1min" på dem, som det gör på andra....

INGEN. LOGIK. ALLS.

Samma med denhära avdelningen längst ner: "Andra vänner" eller vad den heter.
    VILKA sorteras dit då????
    Och VARFÖR?????
    Kan inte se något samband.

Får tuppjuck av FB-chatten rent ut sagt.

• Anonym (Facebook)

Nä jag förstår inte heller! Det ska ju finnas en horisontell linje uppe på chatten och i hörnet där tror jag det ska bli en symbol om man pekar där. Men inte på min fb.

• Chessy

Får ni inte en sådan symbol om ni för musen dit upp i kanten av chatten? Isf, är det bara att dra musen neråt samtidigt som ni håller in vänster musknapp.
  • Anonym (Facebook)

Nej jag får inte det? :(

• Anonym (Tuppjuck)
    Chessy skrev 2014-01-22 23:45:10 följande:

Får ni inte en sådan symbol om ni för musen dit upp i kanten av chatten? Isf, är det bara att dra musen neråt samtidigt som ni håller in vänster musknapp.
    Men vad finns det bakom din chatt då, när du minimerar den?
    För TS vill ju inte bara ha en mindre chattruta, utan hon vill se folks aktivitet. Kan du se det?

För jag märkte nyss att om jag minimerar hela mitt webbfönster så blir chatten inte hela vägen upp till toppen på sidan, men det är bara reklam bakom i vilket fall. Alltså inget vettigt.
  • Anonym (Facebook)

Varför får inte jag det?
    Hur minimerar du chatten och hur får du tillbaka det sedan?

• Johan70

Det här skulle jag också vilja ha svaret på. Det märkliga är, att det är olika på olika datorer för mig.

• Johan70

Jag upptäckte av en slump, att det verkar kunna ordna sig om jag ändrar bildstorleken på skärmen genom att trycka Ctrl+-.

Svar på tråden Få tillbaka sidofällt på facebook?