Biomamman ger oss skabb för 4:e gången!!!
Måste ventilera mina känslor, och jag vet att jag kommer få dåligt samvete efter att jag läst era kommentarer att jag inte är frisk, att jag borde försvinna och allt. Men jag har inget val, har tänkt på det hela dagen att jag måste ta och skriva ett inlägg här på FL.
Jo, biomamman ringer och säger till oss att dom har skabb, och att vi bör skaffa ett sånt där medel från apoteket.. Alltså, detta är 4:e gången vi har fått skabb från dem. Vi fick världens äckligaste blåsor förut (jag och min man) och nu har vi ett spädbarn och jag är så rädd att hon ska få det!!
Varför smittar den där slampan oss med skabb? Ja, varför skriver jag så fula ord.. Det ligger mer bakom. Jag har ett sjukt grovt agg mot henne, efter allt hon gjort mot oss, lekt med umgänget som om barnen vore marinettdockor, haft 10 olika killar och presenterat barnen för dem under dessa år jag har funnits med i bilden och nu ska hon flytta ihop med sin nya kille, och inte stå med i kontraktet så gör dem slut (som alla hennes killar gör) så kommer ungarna bli hemlösa!!
Fan vad jag hatar henne, önskar hon fan brann upp eller försvann för i såna här stunder vill jag inte ha något med dem att göra, vill leva MITT LIV IFREEEED!!
Tycker ni jag är knäpp och sjuk i huvudet och behöver söka hjälp eller rättfärdigar detta min ilska??