Jag är rädd
Jag är 20 år och förstör mitt eget liv. jag har inge vänner, inget jobb, ingen utbildning.
Jag har inget. Det enda jag har här i livet är min familj. Det är inte precis att jag har haft en svår uppväxt som andra kanska har haft.
Jag vet inte exakt när allt gick fel.
Men jag kan bara inte ta tag i saker. jag är rädd och orolig hela tiden. Enda som kan stoppa oron och räddslan är min dator. Så det blir att jag sitter vid datan mycket för att unvika den riktiga världen.
Jag ljuger om jobb och skola för att inte få föreldrarna på mig som gör att jag mår dåligt.
Medans jag vet att jag måste möta rädslan så går det inte. jag vill bara vara lämnad ifreed madans jag vet att det inte går.
Jag måste ta tag i saker och det vet jag, medans jag inte kan det. Jag fortsätter sitta vid datan för det är min "fristad". Men jag vet att datorn är ett av de största problemet jag har. Men rädd att ta bort den för jag vet inte vad som skulle händ.
Jag är vilse och vet inte hur jag hittar tillbaka.
Jag är rädd ifall jag går ut ur min värld att saker och ting blir värre och jag gör något som kommer förstöra mitt liv mer ifall det går. Medans jag inte kan fortsätta så som jag har det nu. Något måste ändras men jag vet inte hur.