• Anonym (Maman)

Jag älskar min ex

Jag älskar pappan till mitt barn.
    Men han är jobbig och leva med, han är bestämd och ser ner på mig :(

Jag hade alltid dröm om honom ville ha barn med honom och trodde att livet med honom blir paradis...Jag älskar och älska med honom..............

• Svar på tråden Jag älskar min ex
  • Anonym (Hopeless)

Hade dom gjort någonting eller va tillsammans på riktigt så hade jag inte kunnat va me honom.

Min man är inte svensk. Dom träffar oftast en tjej typ 1 gång och sen bestämmer att dom ska gifta sig.

Han har träffat henne 1 gång. Hon är i deras hemland.

Dom gifter alltid om sig väldigt fort, för männen måste ha någon som sköter disk, städ och tvätt.

Så det handlar inte om att han älskar henne.

Tror du att det skulle kunna bli bättre mellan er? Tror du att han skulle kunna ändra sig och behandla dig bra? Tror du det så kan det va värt att ge det en chans till, om fortfarande älskar honom.

Jag vet att min man aldrig kommer ändra sig, jag vet att vi aldrig kommer kunna leva tillsammans. Men jag älskar honom, och det gör ont. Men jag kommer aldrig ta tillbaka honom.

• Anonym (Maman)
    Anonym (Hopeless) skrev 2014-01-22 23:57:33 följande:
    Hade dom gjort någonting eller va tillsammans på riktigt så hade jag inte kunnat va me honom.
    Min man är inte svensk. Dom träffar oftast en tjej typ 1 gång och sen bestämmer att dom ska gifta sig.
    Han har träffat henne 1 gång. Hon är i deras hemland.
    Dom gifter alltid om sig väldigt fort, för männen måste ha någon som sköter disk, städ och tvätt.
    Så det handlar inte om att han älskar henne.

Tror du att det skulle kunna bli bättre mellan er? Tror du att han skulle kunna ändra sig och behandla dig bra? Tror du det så kan det va värt att ge det en chans till, om fortfarande älskar honom.
    Jag vet att min man aldrig kommer ändra sig, jag vet att vi aldrig kommer kunna leva tillsammans. Men jag älskar honom, och det gör ont. Men jag kommer aldrig ta tillbaka honom.
    Jag är själv invandrare så vet att tjejen har stor hjärta, om han ska ta henne hit för att han ska nån som ska diska åt honom så är det väldig taskig man, förlåt att jag blandar mig i ditt liv, har respekt för din kärlek..

Jag tror inte det att min ex kan ändra sig men ska önska att han kunna ändra sig

BARA EN DRÖM
  • Anonym (Maman)

Jag vill ha mer barn och villa barn BARA med honom :((((((((((((((

• Anonym (Hopeless)
    Anonym (Maman) skrev 2014-01-23 00:21:26 följande:
    Jag är själv invandrare så vet att tjejen har stor hjärta, om han ska ta henne hit för att han ska nån som ska diska åt honom så är det väldig taskig man, förlåt att jag blandar mig i ditt liv, har respekt för din kärlek..

Jag tror inte det att min ex kan ändra sig men ska önska att han kunna ändra sig

BARA EN DRÖM
    Jag vet att tjejen tycker väldigt mycket om honom. Och jag tycker synd om henne.

Det handlar inte om att han bara vill ha någon som städar. Han vill ha en "riktig" fru. Svenska tjejer (jag) kommer aldrig bli lika bra som tjejerna från hans hemland. Men man kan inte älska varandra efter att ha träffats 1 gång.

Han vet inte vad han vill. Och han är taskig mot henne som inte berättar sanningen. Men jag känner inte att jag har med det att göra.

Jag har försökt att bara vara vänner men jag saknar honom. Men kan inte ta tillbaka honom heller. Så vi har sex.

Det är svårt att gå vidare så länge vi håller fast vid varandra på det sättet. Men just nu så orkar jag inget annat.
  • Anonym (Hopeless)
    Anonym (Maman) skrev 2014-01-23 00:42:38 följande:

Jag vill ha mer barn och villa barn BARA med honom :((((((((((((((

Så känner jag med. Vill INTE ha barn med olika pappor och olika barndomar. Men vill väldigt gärna ha fler barn.
  • Anonym (Maman)

Han är inte bra man och leva med men han är väldig bra pappa.

Jag vet att han vill ha mer barn också...

• Anonym (Hopeless)

Sån är min man också. Han är en bra vän och en underbar pappa, men hemsk att leva med.

Jag vet att han vill ha fler barn, men han vill inte skaffa fler med mig. För att han tror att det blir svårare att hitta någon ny om han har fler barn.

Det värsta är att jag var gravid med nr 2 när vi separerade, men fick missfall.

• Anonym (Maman)
    Anonym (Hopeless) skrev 2014-01-23 08:47:09 följande:
    Sån är min man också. Han är en bra vän och en underbar pappa, men hemsk att leva med.
    Jag vet att han vill ha fler barn, men han vill inte skaffa fler med mig. För att han tror att det blir svårare att hitta någon ny om han har fler barn.
    Det värsta är att jag var gravid med nr 2 när vi separerade, men fick missfall.
    Det finns säker andra bra man som man kan leva ihop och ha barn med. Dem som är inte bra och leva ihop bara missar oss :)
  • Anonym (Maman)
    Anonym (Maman) skrev 2014-01-23 22:31:23 följande:
    Det finns säker andra bra man som man kan leva ihop och ha barn med. Dem som är inte bra och leva ihop bara missar oss :)
    Jag tänkte på dig mycket.

Han är absolut inte värd att skaffa fler barn med. Låt honom hitta sig nya tjejer.

om några år kommer han blir väldig besviken !!!!
  • Anonym (Hopeless)
    Anonym (Maman) skrev 2014-01-23 22:56:49 följande:
    Jag tänkte på dig mycket.

Han är absolut inte värd att skaffa fler barn med. Låt honom hitta sig nya tjejer.

om några år kommer han blir väldig besviken !!!!
    Jag vet. Men svårt är det :)
  • Anonym (Maman)
    Anonym (Hopeless) skrev 2014-01-24 00:02:44 följande:
    Jag vet. Men svårt är det :)
    Jag vet!
  • Anonym (Ensam pappa)

Hej! Jag är en män och har 4 barn med en underbart kvinna, vi har varit gifta i nästan 11 år och jag älskar henne över allt och barnen, om skulle hon behöver mitt hjärta då skulle hon får det för att jag vet att jag dör inte utan jag leva med henne. Under 11 års äktenskap då har har jag varit borta myk på grund av jobbet osv, då blev så att vi gick från varandra och nu har gått ett år att vi har separerat oss och jag vänta på att hon kommer fram med ett svar. Jag älskar henne jätte myk och jag gör allt för dom, städa laga mat vara aktiv ned barnen osv men mitt problem är att hon vill inte visa sina känslor för mig lr värkan bryr sig om att jag finns, jag vet att hon är rädd att det blir så och hon vet att det blivit myk ändring från mig osv. Jag förstår er att vad vi gör mot er att ni blir så. Jag skulle kunna behöver lite hjälpnav er. Blir jätte tacksam

• Cl4udio

vilken typ av hjälp behöver du (ensam pappa)?

• Miss Skywalker
    Anonym (Maman) skrev 2014-01-22 23:28:43 följande:
    Jag älskar pappan till mitt barn. Men han är jobbig och leva med, han är bestämd och ser ner på mig :( Jag hade alltid dröm om honom ville ha barn med honom och trodde att livet med honom blir paradis...Jag älskar och älska med honom..............

Varför älskar du någon som ser ner på dig?
  • Anonym (Ensam pappa)

Hej c4udio! Jag vill få henne tillbaka, som förut, att älskar mig egen och vara med oss och leva resten av vårt liv tillsammans. Blir tacksam för hjälpen. Mvh

• Anonym (Maman)
    Anonym (Ensam pappa) skrev 2014-01-28 22:35:26 följande:
    Hej c4udio! Jag vill få henne tillbaka, som förut, att älskar mig egen och vara med oss och leva resten av vårt liv tillsammans. Blir tacksam för hjälpen. Mvh
    Varför vill hon inte vaa med dig och sina barn? Vill hon uppleva nya? Får hon uppskattning från dig? 
  • Anonym (Ensam pappa)

Hon får allt från mig , kärlek uppmärksamhet uppskattning osv jag gör allt till henne och hon säger själv att det kommer jag aldrig hitta nån som älskar mig och bryr sig om mig och barnen som dig. Men hon säger jag har inget känslor för dig

• Anonym (Maman)
    Anonym (Ensam pappa) skrev 2014-01-29 21:01:43 följande:
    Hon får allt från mig , kärlek uppmärksamhet uppskattning osv jag gör allt till henne och hon säger själv att det kommer jag aldrig hitta nån som älskar mig och bryr sig om mig och barnen som dig. Men hon säger jag har inget känslor för dig
    Kram på dig och ge henne tid!
  • Anonym (Ensam pappa)

Tack för hjälpen anonym mamma.

Svar på tråden Jag älskar min ex