orolig över missfall. hoppas nån kan hjälpa mig att tänka!
Hoppas någon kan hjälpa mig att lista ut vad som försiggår i kroppen. Det hela började med att allt har varit som en vanlig graviditet, en väldigt efterlängtad sådan. Haft symptom som illamående, spänningar i brösten och molande värk i mage och rygg. I måndags var jag hos barnmorskan för vanlig hälsokoll då jag har diabetes går jag en gång i veckan. Då vi tror jag är i vecka 6 men inte helt säkert då jag har en mens cykel på 35 dagar kan jag även vara i vecka 5. Jag ville iallafall göra ett vul bm avråd mig först för det var för tidigt men jag ville så gärna göra ett. Vilket jag sen fick ångra vul visade bara en tom säck och inget annat . Blev helt nojig över detta, bm sa att det kunde beror på att jag var så tidigt i min graviditet lr att något var fel och att det var en misslyckad graviditet. Blev så där lagom glad över min bm otrevligt attityd. Sen dagen efter när jag satt på toan, ska tillägga att jag varit super trög i magen och fick ta i rätt mycket kom det blod, rött färskt blod i pappret blev helt nojig och trodde detta var ett missfall.Hade på morgonen en olustig känlsa av jag inte var gravid mer. Hade inget ont i magen och det kom aldrig något mer blod, nu 3 dar senare har det fortfarande inte kommit mer blod. Jag har kvar alla gravid symptom, spydde i morse. Har lite stickningar i magen och känner av ryggen. Dock är brösten inte lika öma. vad ska man tro? har intalat mig själv att jag inte är gravid längre men min sambo tycker jag är lite små löjlig. Är det någon som orkat läsa allt detta som varit med om något liknande? hjälp nån!!!!