hehe, ni e la goa!
Jag har tänkt mycket på de här faktiskt med "utanförskapet" man lär kanske känna.
Men då har jag tänkt lite annorlunda att istället för att bara sitta bredvid och inte vara med t.e.x. när barnet ammas, så kan jag alltid massera min sambo, massera fötterna, göra nått så min sambo har de extra bekvämt hela tiden!
Ojha, mina polare som redan har barn nu, dom är allt ifrån 3 mån till 1 år nu vissa av dom, och ja man kan se att de är trötta, och lite sletna! men dom säger som ni beskriver att det är ändå en underbar tid att få uppleva barnet dygnet runt från att de föds det till att jag går bort...
Jag kommer absoluuut, ta en massa kort, så fort de börjar synas på magen att en "liten"liten" kula börja synas, ska vi ta ett kort i veckan =)
och sen när väl bebis är ute, ja då kommer nog blixten i kamerna lägga av få mycket kort de kommer tas, som ni sa, kul att ha i framtiden, visa sen för barnet, och barnet själv kan få se sin uppväxt, från det dom inte kommer minnas något av =)
ÅÅh ja längtar nu!
fast ja längtar såklart inte efter allt, hehe men som sagt, de onda för alltid något gott med sig hehe!
en sak till ja kanske borde ta upp, de är nog förlossningen, då jag bryr mig å älskar min sambo så oerhört mycket, kommer de kanske kännas jobbigt att se henne ha så ont när de väl är dags för att föda, och detta kanske kommer göra så att jag blir orolig, rädd eller nervös, hehe kanske få sno lustgasen i nån sekund :P
nu ska de vankas jobbb hörni!
vi hörs!
// Blivande pappa Cim