• Anonym (Japp)

    Jag är en kille som haft sex med heterokillar-fråga vad du vill

    Precis som rubriken lyder. Jag är en kille som haft sex med heterokillar. Och det har jag haft många gånger.
    Fråga vad du vill

  • Svar på tråden Jag är en kille som haft sex med heterokillar-fråga vad du vill
  • Pingu2014
    Emmi27 skrev 2014-01-26 22:05:32 följande:
    Nej det har du inte. Har man sex med någon av samma kön är man inte hetero.
    Kan man väl visst vara! Är det du som bestämmer reglerna för andras sexualitet`??
  • Anonym (Japp)
    Smulan 89 skrev 2014-01-26 22:04:47 följande:
    Har du haft sex med tjejer också? I så fall, vilket gillar du bäst?



    Jag är bisexuell så ja. Jag gillar killsex mer
  • Studenten13
    Emmi27 skrev 2014-01-26 22:05:32 följande:
    Nej det har du inte. Har man sex med någon av samma kön är man inte hetero.

    Jag vill faktiskt minnas att homosexualitet refererar till människor som känner sexuell och/eller romantisk attraktion för människor av samma kön som de själva. Dvs, om man kan ha sex utan att känna sexuell attraktion till personen, då kan man faktiskt vara hetero. 

  • Anonym (en kille)

    TS: Tog du betalt?


    Emmi27 skrev 2014-01-26 22:05:32 följande:
    Nej det har du inte. Har man sex med någon av samma kön är man inte hetero.
    Nu har du lite fel. Eller mycket fel. Det finns hur många hetro-män som helst som vill testa att ha sex med andra män. Och hur många hetro-tjejer som vill testa att ha sex med tjejer också. 
  • Smulan 89
    Studenten13 skrev 2014-01-26 22:11:50 följande:

    Jag vill faktiskt minnas att homosexualitet refererar till människor som känner sexuell och/eller romantisk attraktion för människor av samma kön som de själva. Dvs, om man kan ha sex utan att känna sexuell attraktion till personen, då kan man faktiskt vara hetero. 


    Sant. Har hört en komiker som sa:
    "Har man sex med någon man älskar, så är det fullkomligt underbart. Men har man sex med någon man inte älskar, då är det väldigt skönt"
    Det går ju att skilja på sex och kärlek tycker jag i alla fall.

  • Smulan 89
    Anonym (Japp) skrev 2014-01-26 22:11:09 följande:



    Jag är bisexuell så ja. Jag gillar killsex mer
    Okej. Bara lite nyfiken. Är det stor skillnad på analsex med en tjej och med en kille? (Vild gissning att du testat båda)
    Tycker att just analsex borde kännas ganska lika vare sig det är en kille eller tjej som tar emot.
  • Robert 832
    Mr jonsson skrev 2017-04-05 02:14:54 följande:

    Skulle också vilja prova ha sex med en kille. Hur?


    Förslagsvis hittar du en som vill? Ungefär likadant som att hitta en tjej att ligga med.
  • Anonym
    Robert 832 skrev 2017-04-05 20:21:42 följande:
    Förslagsvis hittar du en som vill? Ungefär likadant som att hitta en tjej att ligga med.
    Nej, mycket lättare att hitta en villig kille oavsett vem man själv är.
  • Mr jonsson

    Nu är det nära

    Gick med i Bodycontact för 3 dar sedan och skrev ärligt 3 kontaktannonser och har fått flera svar. Några ointressanta men har nu chattat med några bra som jag får smak för och som är på min nivå om de nu talar sanning. Det har gått så långt att jag ev redan ikväll förlorar min oskuld. Är grymt nervös men va fan det får gå som det går.

  • Anonym (Hur)
    Mr jonsson skrev 2017-04-08 18:46:44 följande:

    Nu är det nära

    Gick med i Bodycontact för 3 dar sedan och skrev ärligt 3 kontaktannonser och har fått flera svar. Några ointressanta men har nu chattat med några bra som jag får smak för och som är på min nivå om de nu talar sanning. Det har gått så långt att jag ev redan ikväll förlorar min oskuld. Är grymt nervös men va fan det får gå som det går.


    Berätta hur det gick
  • Sexdrogen

    Ingen fler som vill dela sina erfarenheter?
    Jag har tyvärr ingen egen erfarenhet av killsex, men det verkar finnas ganska stort intresse så det vore kul att höra fler tankar och erfarenheter...
    Jag ser mig som heterosexuell eftersom jag tveklöst föredrar kvinnor, men då och då fantiserar om sex med män. Min sambo vet att jag tänder på killsex och hon går igång på tanken att se mig tillsammans med en man. Hoppas det finns fler på detta forum med liknande tankar som har mer att berätta.

Svar på tråden Jag är en kille som haft sex med heterokillar-fråga vad du vill