Sex är roligt bara i teorin.
Jag är en man som har några år kvar till 30 och har på senare tid upptäckt ett problem hos mig själv. Lyckligtvis inte erektionsproblem och lusten finns fortfarande kvar i teorin... prata om sex och fantisera är all fine men när det kommer till praktiken så har tjusningen helt försvunnit.
Det gäller för min sambo såväl som för andra kvinnor att när det väl kommer till kritan så är det... tråkigt, platt och helt fritt från passion och spänning. Lyckligtvis har det inga fysiska effekter men efteråt känns det så oerhört otillfredsställande. Svårt att förklara, det är lite som att äta smaklös mat antar jag. Man blir mätt och får behovet "mättat" men upplevelsen i sig saknar charm och är jag inte jättehungrig så känner jag hellre att jag skippar för att slippa besvikelsen.
Kan inte riktigt förstå själv vad problemet är heller. Jag har ett ganska rikt sexliv och i olika variationer med olika partners men oavsett hur, med vem och när så saknar upplevelsen helt sin charm. Kan det vara brist på känslor för min partner? Om det är anledningen så måste det vara undermedvetet för jag kan inte dra mig till minnes när det skulle ha förändrats och jag gör heller inget annorlunda förut, då jag faktiskt njöt av sex, jämfört med nu.
Nån som känner igen sig och kan förklara?