• ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt

KALLA MIG INTE SÖT OCH VACKER!

Är det några fler här som är själv kritiska? Jag är självkritisk som f*n! Jag råhatar mitt utseende fotar aldrig mig själv. Har en kompis som säger att jag är söt och vacker och det driver mig till vansinne. H*n säger "du som är så vacker" Det gör mig tokig. Jag har haft känslor för den personen men när h*n tjatade om att jag var vacker så tappade jag dom känslorna. tror inte h*n har haft de känslorna för mig. Jag tattuerar mig väldigt mycket och h*n säger att jag inte ska göra för många för då förstör jag kroppen. jag planerar att ha 40 stycken 10 på varje arm och 10 på varje ben. Är det några fler här som hatar att bli kallad "söt" eller "vacker"? är nyfiken

• Svar på tråden KALLA MIG INTE SÖT OCH VACKER!
  • Selfish Geene

Äh i värsta fall blir huden ful, men du förstör knappast kroppen (iaf inte om du anlitar en seriös tatuerare som förstår vikten av god hygien)
    Efter 40 tatueringar lär din vän sluta ge dig komplimanger för ditt utseende iaf

Pingu2014 skrev 2014-01-27 20:39:23 följande:
    Jag tycker det är så förbannat tråkigt att få komplimanger/kommentarer kring mitt utseende/kläder. Jag vill mycket hellre ha komplimanger kring hur jag är som person...

NEJ TACK;- Hej vad fin du är! Vilken snygg tröja!

JA TACK;- Hej, vad roligt att träffa dig! Jag är så glad att du är min vän!

NEJ TACK;- Oj, vad du har gått ner i vikt!

JA TACK;- Så härligt att se dig så glad, det gör mig glad!Varför skall allting bara handla om utseendet???

håller med dig, Pingu2014
    Selfish Geene skrev 2014-01-27 20:45:15 följande:
    Äh i värsta fall blir huden ful, men du förstör knappast kroppen (iaf inte om du anlitar en seriös tatuerare som förstår vikten av god hygien)

Efter 40 tatueringar lär din vän sluta ge dig komplimanger för ditt utseende iaf

det blir skönt!!
  • Selfish Geene

Gör några i ansiktet också för säkerhets skull, då slipper du nästan säkert fler komplimanger

Selfish Geene skrev 2014-01-27 20:49:15 följande:
    Gör några i ansiktet också för säkerhets skull, då slipper du nästan säkert fler komplimanger

det blir svårare att få jobb då. men jag ÄLSKAR tattueringar har 9 stycken nu
  • benedikten

Varför inte lägga upp en bild på dig själv. Kanske inte alla här tycker att du är så snygg. Kanske du mår bättre då?

• Queenie70

Bara den som alltid betraktats som vacker kan vara så omedveten om vilka svårigheter det innebär att inte vara attraktiv i dagens samhälle. Tyvärr är det så, och du kan vara tacksam över att inte behöva uppleva detta. Du är naiv och inte ödmjuk och borde sluta gnälla.

benedikten skrev 2014-01-27 20:55:17 följande:
    Varför inte lägga upp en bild på dig själv. Kanske inte alla här tycker att du är så snygg. Kanske du mår bättre då?

jag gör aldrig det. har inga bilder på mig
    Queenie70 skrev 2014-01-27 21:02:52 följande:
    Bara den som alltid betraktats som vacker kan vara så omedveten om vilka svårigheter det innebär att inte vara attraktiv i dagens samhälle. Tyvärr är det så, och du kan vara tacksam över att inte behöva uppleva detta. Du är naiv och inte ödmjuk och borde sluta gnälla.

jag gnäller inte
  • benedikten

Ok. Tror bara du vill vara snygg. Skriva om det får dig att känna dig snygg. Men vi vet alla att du inte är det:)

ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt skrev 2014-01-27 21:26:35 följande:
    jag gör aldrig det. har inga bilder på mig

benedikten skrev 2014-01-27 22:21:01 följande:
    Ok. Tror bara du vill vara snygg. Skriva om det får dig att känna dig snygg. Men vi vet alla att du inte är det:)

jag är ful.
Svar på tråden KALLA MIG INTE SÖT OCH VACKER!