Vanligt badkar eller med tassar?
Vad är mest bekvämt och praktiskt?
Vi har 2 små barn som älskar att bada. Idag har vi dusch, och nu vill vi ha badkar. Dock får vi offra duschen för det.
Vad är mest bekvämt och praktiskt?
Vi har 2 små barn som älskar att bada. Idag har vi dusch, och nu vill vi ha badkar. Dock får vi offra duschen för det.
Vi har haft badkar med täcksidor vilket jag ogillar för de hänger på små krokar och skallrar när man stöter i dem, de går knappt sträcka sig inunder om något faller ner och är jobbiga att hänga upp.. Nu i vårt nya boende har vi detta
Jag gillar det mycket bättre!
Men jag tror vårt har runda hörn upptill..
Åhh så irriterande, jag kan inte se bilden... Har du någon länk istället?
www.bygghemma.se/inomhus/badrum/badkar/badkar-ifo-bkff-vit/p-138548-138549&utm_medium=cpc&utm_campaign=pla&gclid=CO-wzv_gobwCFQLecgodzkIAfw
Tack Lutar mest åt det hållet, men har faktiskt aldrig badat i tassbadkar...
Det vi tittar på går upp på kortsidorna - bekvämt för huvudet tänker jag. Vad tänker du?
Att det inte är helt vågrätt avskuret tänker du? Jag har inga besvär med detta och huvudet, eller något annat badkar. Om "ryggen" är hög på badkaret så tänker jag att det är massa kar som inte kan fyllas med vatten och blir kallt...
Hoppar in i denna halvgamla tråd och hoppas på svar!
Vi ska sätta in badkar i vår nya lägenhet och jag skulle gärna vilja ha ett badkar med tassar. Tycker att det ser mysigt ut, och dessutom lättare att städa under och mindre bullrigt. Men nu började fundera på om det är sämre att duscha i ett sådant badkar? Blir det ostadigt? Är kanterna i vägen eller kommer det att skvätta mer vatten utanför? De allra flesta gånger det används blir det ju till dusch.