Hjälp jag är så rädd!!!
Min mamma har inte hörts av på hela dagen, nu står polisen utanför hennes dörr och inväntar låssmed, hon e hemma men ingen reaktion inifrån :(
Väntar på samtal från polisen!!! :( fy fan
Min mamma har inte hörts av på hela dagen, nu står polisen utanför hennes dörr och inväntar låssmed, hon e hemma men ingen reaktion inifrån :(
Väntar på samtal från polisen!!! :( fy fan
De ville inte säga om de såg henne, men visst hade de väl brutit upp dörren direkt om de såg henne?!
Tror inte man får upp brevinkastet så mycket
Fick du inget nr till polisen som är där? Jag fick en ggr ett nr direkt till patrull bilen
Ja det tror jag dom skulle ha gjort!
Det tycker jag med, en timme sedan, de lovade att ringa när de visste något, tycker det tar lång tid, tänk om de kommer och ringer på och måste meddela att hpn är död!? Kan inte låta bli att tänka det värsta :(
Jag förstår din oro... Men de kan ju vara så att din mamma är medvetslös så dom vill skicka dit ambulans och få i väg henne innan dom prioritera att ringa dej.. Eller att din mamma mår bra men inte vill tala med dom typ.. Då måste polisen avgöra om hon verkar vara en fara för sitt liv, och det kan ta ett tag.. Sedan om don anser att det ör så , så måste dom köra henne in till psyke och då innan måste dom få ett lvu..
Det tror jag inte, om inte de sett hon var uppenbart skadad.
Eller uppenbar fara för hennes liv.
Dom vill helst inte gissa och börja bryta sönder dörrar, det skulle bli dyrt i längden.
Det skulle ingen inblandad acceptera, fast än det säkert skulle rädda någons liv.
Du sa inte vilka tabletter det handlar om.
Ringde centralen nu, hon sa att låssmeden förmodligen var där nu men hon kunde inte säga mer, bara att de lovar att ringa när de vet nåt.
Jadu, vilka tabletter, allt möjligt är inte säker men en jävla massa alkohol och ev Stilnoct, citodon och säkert annat
Åhh vad lättad jag är nu, de ringde precis och sa att mamma mådde bra, hon var full men de ansåg att hon kunde va kvar hemma, mammas ursäkt var att hon inte hört att det ringt... På hela dagen då eller? Hmm... Ja så kan det bli när man är pruttfull.. Blir till att få in henne på hem. Lättad är jag iaf och ska försöka sova nu, upp om 4 timmar
Vi får la "hoppas" på alkohol och stilnocten då, då har hon antagligen bara däckat.
Vanligt med stilnoct att man hittar på massa tokiga saker.
Citodon och alkohol har inte så stora reaktioner, mer att det blir dubbelslitning på levern om de tas samtidigt.
Skönt det löste sig.
Men inte skoj det hon gör med dig, även om inte det är direkt menat mot dig som person.
Så drabbar det dig ändå.
Håller tummarna att mamma mår bra. Hoppas de ringer så fort som möjligt!
Gud vad skönt :) tråkigt att hon dricker, men skönt att hon levde.. Kram
Verkligen skönt att det löste sig! Trist att hon dricker däremot förstås.