• Äldre 31 Jan 12:02
    81079 visningar
    48 svar
    48
    81079

    Har beställt melanotan 2

    Har beställt melanotan 2 idag så får hem det nästa vecka.
    Undrar hur man beräknar doseringen?
    Verktyget kan användas 2-3gånger om jag förstått det rätt.. Tar man upp 1dosering i verktyget/gång eller?

    Vore tacksam för svar och om någon har något annat tips!


  • Svar på tråden Har beställt melanotan 2
  • Äldre 5 Apr 10:18
    #31
    Askalas skrev 2014-04-04 23:47:50 följande:
    Bättre än inget är det ju garanterat Glad
    men precis. kände lite så jag också, man kan ju alltid prova, kan ju inte bli rödare och vitare än vad jag är ;p 
  • Äldre 5 Apr 10:30
    #32

    www.bodybeauty.eu/   någon som handlat därifrån? 
    nässprayen där kostar typ 400 kr om man jämför mit typ quicktan som säljer för 900 kr...

  • Äldre 11 Apr 14:09
    #33
    gudsfurste skrev 2014-04-05 10:18:53 följande:
    men precis. kände lite så jag också, man kan ju alltid prova, kan ju inte bli rödare och vitare än vad jag är ;p 
    Haha så kände jag med! Fasiken vad brun jag är , kör underhålls kur nu så färgen sitter i på lilla mig Cool
  • kerfor­sgren
    Äldre 15 May 13:49
    #34

    Jag blandar enligt denna tabell:

    Utgående från användande av 2ml vatten per vial:
    • 100kg - 1mg per day (0.2ml "20" enheter på en insulinspruta) 
    • 75kg - 0.75mg per day (0.15ml "15" enheter på en insulinspruta)) 
    • 50kg - 0.5mg per day (0.1ml "10" enheter på en insulinspruta)) 

    Jag börjar på 0,25 i ca 2-3 veckor för att sedan höja till 0,5 om jag inte fått den minsta färg alls. 

    Biverkningar som värme i ansiktet och en svag illamående känsla brukar jag bara få i några dagar i uppladdningsfasen. Sedan när jag kär underhåll så känner jag av detta vid varje stick. Bekvämast är då att sticka innan man går och lägger sig :)

    Förra sommaren, min första, upplevde jag inga större biverkningar i övrigt. Fick lite extra leverfläckar och en pigmentförändring i ljumsken. Ökad sexlust och minskad aptit fick jag, men det var knappt märkbart. Tror snarare att det var nå placebo haha!

    Jag tror inte att man behöver ta sprutan innan man solar för att det ska ge bra, det far ju ut i fettet och ligger och gror där länge. Man behöver inte ta med sig sprutan ut om man ska fara och sola på lunchen till exempel. Ta sprutan bara på morgonen :) Melanotanet håller sig ändå bäst i kylskåpet, onödigt å fara runt å resa med det ;)

  • Äldre 17 May 11:29
    #35

    Tänkte rekommendera melanotanbutiken.se dem säljer väldigt billigt melanotan av hög kvalite. Dem har även ett super system för affiliates och samarbetspartners.

  • Äldre 23 Jun 13:37
    #36

    Hei! Har sittet og lest mye, men skjønner mindre og mindre.Jeg fikk med enmed vatten i tillegg til m2. blandet alt vatnet i, som det sto jeg skulle gjøre. 
    Sprutan har en skala fra 10-100. mellom hver 10, 20, 30 osv. er det 5 små streker. Hvor mye skal jeg ha i sprutorna? Under skalaen på sprutan står det :
    mL / cc.

  • Äldre 16 Jul 18:57
    #37

    Har fått hem mitt mt2 nu och ska börja ikväll. Men har en fråga ang doseringen... Jag har blandat 10mg Mt2 med 2 ml vatten, delat upp det i 2 sprutor (1ml i varje)... Men hur vet jag hur mycket jag ska ta? Blir snurrig av att läsa på så många olika sidor.

  • Äldre 18 Jul 12:28
    #38
    Swompi skrev 2014-07-16 18:57:19 följande:

    Har fått hem mitt mt2 nu och ska börja ikväll. Men har en fråga ang doseringen... Jag har blandat 10mg Mt2 med 2 ml vatten, delat upp det i 2 sprutor (1ml i varje)... Men hur vet jag hur mycket jag ska ta? Blir snurrig av att läsa på så många olika sidor.


    Jag tar 5streck. Men eftersom jag vill använda sprutan MAX 4gånger (vilket jag tycker är mycket) så fyller jag den bara upp till 4. Du lär få använda sprutan många gånger om du fyllt hela....rekommenderar INTE det..!!
  • Gert
    Äldre 20 Jul 16:30
    #39

    Är det inte fantastiskt? Vita människor gör allt för att bli mörka och svarta människor gör allt för att bli ljusa.

  • Äldre 22 Jul 22:18
    #40
    Gert skrev 2014-07-20 16:30:43 följande:

    Är det inte fantastiskt? Vita människor gör allt för att bli mörka och svarta människor gör allt för att bli ljusa.


    Instämmer!
  • Äldre 9 Mar 10:51
    #43
    melanotangrossisten skrev 2015-02-22 18:17:16 följande:

    Tänkte bara informera er om Sveriges största melanotan aktör melanotangrossisten.eu

    Vi har just nu rea på flertalet större paket och blixtsnabba leveranser besök vår sida idag för all information du behöver kring melanotan


    Om ni nu är Sveriges största aktör är det synd att ni inte lägger er på samma priser som andra aktörer. 100kr dyrare än de jag beställer ifrån, exakt samma mängd av allt.
  • Äldre 9 Mar 10:53
    #44

    Rättelse: 150kr dyrare.. Såg att ni tar 50kr i frakt för beställningar under 500kr.

  • Äldre 5 May 08:10
    #45

    Jag är sugen på att köpa melanotan 2.

    Vilken hemsida säljer säkert melanotan, ni som beställt och provat och sett resultat :)

  • Äldre 4 Sep 00:37
    #46
    Gabben12345 skrev 2015-05-05 08:10:45 följande:

    Jag är sugen på att köpa melanotan 2.

    Vilken hemsida säljer säkert melanotan, ni som beställt och provat och sett resultat :)


    Jag beställde <a href="www.sveatan.com">Melanotan 2 Nässpray </a> som redan är färdig blandat.

    Snabb leverans och dem tar emot swish

Svar på tråden Har beställt melanotan 2