• Ayla33

    Din drömkille/drömtjej

    Nu blir det lek! Jag ska beskriva min drömkille och den under mig ska slänga upp en bild på hur jag beskrev min drömkille. Och den som la upp den bilden ska också beskriva sin drömkille/drömtjej och så fortsätter det så :) kommentera om du inte fattar för jag är sämst på att förklara! Min drömkille: jag gillar väldigt mycket kontrast på killar så helst mörkt hår med blåa ögon eller blont hår med mörka ögon, vältränad ska han va också! Antingen ska han le mycket eller seriös ut, det gör det hela sexiga;) det är ett plus om han har massor med tatueringar och piercingar,. Jag gillar rätt så mycket yngre killar så helst bild på en 14-25 åring. Det blir kanske ganska svårt att hitta men sök typ på google "snygga killar" eller något liknande. Jag vet inte men försök att hitta någon bild! :) lycka till

  • Svar på tråden Din drömkille/drömtjej
  • Insida

    Jag tror att du tänker bara på utsidan av din dröm kille. Detta är inte viktigt för när du träffar honom kommer du att känna något i insidan av dig som säger helt annat sak det kan du inte bestämma över just nu. Det händer bara ! Insidan är också viktigt glöm

    Inte det!!

  • EnAnonumius

    Varför vill man ha en "drömkille", när man kan få en riktig kille som älskar en för den van verkligen är på in och utsidan?


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • JECJ
    EnAnonumius skrev 2014-06-19 02:30:23 följande:

    Varför vill man ha en "drömkille", när man kan få en riktig kille som älskar en för den van verkligen är på in och utsidan?


    Men man kan ju få allt :) Min make är allt jag någonsin drömt om i utseende, livsstil och personlighet, dessutom älskar vi varandra för dom vi är. Jag tror att alla som har en partner som INTE har allt dom drömt om är dom personerna som nöjt sig. Letar man bara och håller fast vid sina krav så kan man få det perfekta förhållandet/ äktenskapet.
  • Paulina P P
    JECJ skrev 2014-06-19 06:58:20 följande:
    Letar man bara och håller fast vid sina krav så kan man få det perfekta förhållandet/ äktenskapet.
    Man kan också bli evigt singel.
  • EnAnonumius
    JECJ skrev 2014-06-19 06:58:20 följande:
    Men man kan ju få allt :) Min make är allt jag någonsin drömt om i utseende, livsstil och personlighet, dessutom älskar vi varandra för dom vi är. Jag tror att alla som har en partner som INTE har allt dom drömt om är dom personerna som nöjt sig. Letar man bara och håller fast vid sina krav så kan man få det perfekta förhållandet/ äktenskapet.
    Tja vad fint för dig.. 
    Sorry om det låter en smula sarkastiskt, det är inte riktigt meningen.

    Dock så kan man ju undra varför du inte tog upp det viktigaste i din TS. Den är så otroligt 100% ytligt skriven så man kan tro att det är en tonåring som skrivit det som precis börjat att förstå att man kan ha människor runt om krings sig till något annat än "bara vänner".

    Så fundera du på hur du skrev din TS så kankse poletten trilla ned med mitt svar.. Drömmer
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • JECJ
    EnAnonumius skrev 2014-06-19 09:46:24 följande:

    Tja vad fint för dig.. 

    Sorry om det låter en smula sarkastiskt, det är inte riktigt meningen.

    Dock så kan man ju undra varför du inte tog upp det viktigaste i din TS. Den är så otroligt 100% ytligt skriven så man kan tro att det är en tonåring som skrivit det som precis börjat att förstå att man kan ha människor runt om krings sig till något annat än "bara vänner".

    Så fundera du på hur du skrev din TS så kankse poletten trilla ned med mitt svar..


    Jag har inte skrivit nån trådstart?! Jag bara svarade på ditt inlägg då jag inte ser att man måste välja.
  • EnAnonumius
    JECJ skrev 2014-06-19 10:21:37 följande:
    Jag har inte skrivit nån trådstart?! Jag bara svarade på ditt inlägg då jag inte ser att man måste välja.
    Nej självlart har du inte skrivit trådstarten. Det var lite fel att ta fel på diitt nick och TS'ens nick.

    Dock i övrigt så står jag fast att om man läser TS'en och sedan kontrar mitt svar så kankse poletten trillar ned för dig (med).....


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Din drömkille/drömtjej