• Mamman till trollen

Vad ska syskonet heta?

Om det blir en flicka så ska hon heta Alicia, Linnea, saga eller Emilia, men det står helt still på pojknamnen. Maken och jag har knåpat ihop tio pojknamn som är våra favoriter tillsammans. Gillar lite eleganta namn. Gärna långa namn. Även om våra tidigare barn inte har så långa är det långa namn vi gillar speciellt

❤️Elias-07❤️Wilma-09❤️Fanny-11❤️
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-02 13:13
    Det ska inte vara Elias som alternativ, Elian ska det stå

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-03 15:56
    Syskon heter: Elias, Wilma och Fanny!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad ska syskonet heta?
  • t k 85

Isaac, ända namnet på listan som inte är fel, med fel menar jag, alla andra namn har en negativ historia bakom sig för mig.

• dooleys85

Har en Isaac & Elias.

Men la min röst på Isaac :)

¸.?*¨*?☆ Isaac 051109, Elias 080923, Nova 101231☆?*¨*?¸.
  • 1978

Isaac, men stavat Isak, om jag finge välja.

• fluu

Spännande med Wilson och Nelson. De ovanliga namnen har återkommit från ett fåtal olika nick. Varje gång det kommer igen har den tidigare användaren avreggat sig. Och samma grammatik.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Mamman till trollen
    fluu skrev 2014-02-02 19:27:41 följande:
    Spännande med Wilson och Nelson. De ovanliga namnen har återkommit från ett fåtal olika nick. Varje gång det kommer igen har den tidigare användaren avreggat sig. Och samma grammatik.

Jag tyckte att Nelson lät gulligt, såg det faktiskt i en annan tråd om en mamma som ville döpa sitt barn till det. Kanske är det henne du menar? Men nu kanske man förknippar Nelson med att han är död, kanske lite taskigt att ge ett barn det namnet, Wilson gillar jag för att jag gillar namn som är lite ovanliga men speciella. Vad menar du med samma garamtik?
  • Mamman till trollen

[quote=72406362][quote-nick]Mamman till trollen skrev 2014-02-02 19:33:20 följande:[/quote-nick]

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!</div></div><br clear="all" /> Jag tyckte att Nelson lät gulligt, såg det faktiskt i en annan tråd om en mamma som ville döpa sitt barn till det. Kanske är det henne du menar? Men nu kanske man förknippar Nelson med att han är död, kanske lite taskigt att ge ett barn det namnet, Wilson gillar jag för att jag gillar namn som är lite ovanliga men speciella. Vad menar du med samma garamtik?
  • fluu
    Mamman till trollen skrev 2014-02-02 19:34:26 följande:
    [quote=72406362][quote-nick]Mamman till trollen skrev 2014-02-02 19:33:20 följande:[/quote-nick]
    Med grammatik menar jag att flera användare med kort livslängd och samma tema i trådar skriver på likartat sätt. Gör samma stavfel, syftningsfel och har samma meningsuppbyggnad.
  • Mon bébé 81

William tycker jag passar bra till de andra barnens namn. Dessutom är det långt och elegant Flört.
    Maximilian och Benjamin tycker jag också skulle fungera fint.

Elian skulle jag undvika därför att det är så likt Elias.

• IsDimma

Maximilian

Du som kallade dig själv för extasy, hur gick det för dig? Hör av dig!
  • Dixie

Jag röstade på Oscar!

Om ni redan har en Elias så blir det ju konstigt med en Elian........

• Dixie

Saga känns också bekant!!
  • Mamman till trollen

Fast jag Är ju ny här! Man kan väl inte hjälpa om man tycker om samma namn som någon annan? Jag ska inte avregga mig heller. Om jag skulle varit någon annan skulle faktiskt inte jag sagt att jag har tre barn! Dessutom har jag sett att mängder med trådar har ni hOppat på. Men det beror tp på att den mamman hade/har ett tvillingpar och ett tvillingpar och bara pojkar. Men jag skulle aldrig vara någon annan än mamma till Elias, Wilma och Fanny!

• Dixie
    Mamman till trollen skrev 2014-02-03 07:21:14 följande:
    Fast jag Är ju ny här! Man kan väl inte hjälpa om man tycker om samma namn som någon annan? Jag ska inte avregga mig heller. Om jag skulle varit någon annan skulle faktiskt inte jag sagt att jag har tre barn! Dessutom har jag sett att mängder med trådar har ni hOppat på. Men det beror tp på att den mamman hade/har ett tvillingpar och ett tvillingpar och bara pojkar. Men jag skulle aldrig vara någon annan än mamma till Elias, Wilma och Fanny!
    ❤️Elias-07❤️Wilma-09 10084;️Fanny-11❤️

Välkommen hit och hoppas du stannar! Känns bara som ett konstigt samband att du skriver som många andra har gjort tidigare och nu har du dessutom hittat dessa trådar - intressant - hur sökte du för att hitta dessa trådar? För jag antar att du inte har gått igenom alla namntrådar ett år tillbaka.....
  • Mamman till trollen
    Dixie skrev 2014-02-03 08:27:32 följande:
    Välkommen hit och hoppas du stannar! Känns bara som ett konstigt samband att du skriver som många andra har gjort tidigare och nu har du dessutom hittat dessa trådar - intressant - hur sökte du för att hitta dessa trådar? För jag antar att du inte har gått igenom alla namntrådar ett år tillbaka.....

Tack! Det ska bli roligt att lära känna er på fl! Både Nelson och Wilson har jag sökt på och då kom faktiskt trådarna upp, eller vad man ska säga! Jag tror nog att man skriver lite liknande när man undrar vad ett barn ska heta!
  • Mamman till trollen

Tack, det ska bli roligt att lära känna er flare. Jag sökte på nätet! Sen kom trådarna upp och länkade hit

Svar på tråden Vad ska syskonet heta?