Sexet efter en otrohet
Nu är det snart ett år sen min sambo var otrogen. Sexet precis efter var ok. Japp jag stannade kvar.... Jag har väl förr sagt någon gång att det kunde vara skönt att bara mysa o kramas utan att det MÅSTE leda till sex. Något han hade svårt för. Inte för att jag inte gillar sex, men tvånget hade jag svårt för. Många år senare var han otrogen och det är snart ett år sen. Nu då, så känns det som om han inte vill ha sex lika ofta och jag undrade varför. Då sa han att han tänkt på det jag sa; att det inte alltid måste leda till sex. Jag känner mer att jag vill ha sex. För att det ska bli bättre mellan oss ( rent sexuellt då) Så nu står man här o försöker få det bättre sexuellt o han tycker att det inte alltid behöver leda till sex.... Nu är jag lite falsk i vårdat förhållande, vet inte om han vet eller har märkt, men jag är ju självklart besviken över hans otrohet, och känner väl inte till 100% att jag vill ha/ behöver sex, just för att han varit otrogen. Jag går igenom en fas hur jag ska göra. Stanna eller gå. Men under tiden försöker jag vara tillags tills jag bestämt mej. Så från att han har gått till Att vilja ha sex ofta till att inte vilja ha så ofta, så undrar jag hur han tänker. Vet att ni inte vet och att jag borde fråga honom, men jag undrar om någon av er känner igen sig i ett sånt här fall. Har ni varit med om något liknande?