Jag Sörjer i förtid HJÄLP!
Jag har alltid levt ett normalt tonårsliv men allt förändrades natten till min 16 dag. JAg fyller pr den 28 dec så vi firar alltid den hos mormor och morfar Jag står dom båda väldigt nära eftersom min pappa varit ganska frånvarande har de blivit som extra föräldrar Dom är 70,73 år friska tränar på gym varje dag en timme,ute med hunden inget fett på kroppen Äter otroligt nyttigt njuter av livet helt enkelt. Iaf så började jag drömma mig bort om när jag är tex 36 då är min mormor 90 morfar 93 då kom paniken, dom kanske inte lever då och sen kom bilderna i huvudet över att dem ska ligga i en kista och jag fick bilder över hur deras begravning ser ut osv. Jag fick någon panik attack låg och grät kunde inte andas växte en klump i magen kunde inte sova varje gång jag såg dom sprang jag in på toaletten och tänkte det här kanske är sista gången. Fem dagar spenderades så sen åkte jag till London med mamma 50 år och mådde fortfarande skit dåligt hon och jag pratade ut mådde lite bättre men ända sen min födelsedag har denna besatthet vuxit fram jag har blivit galen!!!! Spenderar min tid sökande på mina kompisars föräldrars ålder så jag ska bli bekräftad? Gör test på nätet och sitter och googlar klipp på youtube på "friska 100 åringar" Samtidigt som jag läser på familjeliv om att folk inte tror på "andelivet" och att vi kommer bara försvinna, Jag skriker jag vill inte, jag vill inte dö vill inte se någon annan dö fyfan samtidigt har jag aldrig varit med om att förlora någon nära. Jag är rädd galen och vet inte vad jag ska göra ? hjälp