Hur reagerar du om din kille vill köpa en happy endig åt dig?
Hur reagerar du om din kille vill köpa en happy ending åt dig? En sån där massage där de först masserar kroppen, sen avslutar de med fittan.
Hur reagerar du om din kille vill köpa en happy ending åt dig? En sån där massage där de först masserar kroppen, sen avslutar de med fittan.
Heh, nu är jag ju kille men tycker att idén är rolig, om man har ett sådant förhållande. Beror väl kanske lite på hur happy den endingen är. Tänker ju omgående på oralsex (porrstyle) och kanske lite mer än så. Vilket jag principiellt är emot, egentligen. Men vem vet. Ge oss en stund att röja själva så kan vi kanske bjuda in någon annan att hjälpa till senare. ;)
Tjejen gillar ju massage, men happy ending från en främling får vänta även om idén låter roligt .. ;)
Förlåt en säkert dum fråga, men vad är en happy ending?
min man gör allt så underbart för mig så jag skulle inte ens komma på tanken att nån annan man skulle greja down there. Dessutom tror jag inte det skulle bli lika bra eftersom det då är en person som inte känner mig, hur bra massör han nu än är
Jag skulle invänta fortsättningen på meningen, och se vilken typ av tankeexperiment som skulle ligga bakom förslaget. Jag skulle helt enkelt inte få mig till att tro att han var allvarlig.
Hur reagerade du Boka Friend? I vilket sammanhang fick du förslaget?
Skulle min man få för sig att göra något dyligt skulle han få se på en unhappy ending av förhållandet.
För att inte tala om att sexköp är olagligt samt att jag under inga som helst omständigheter skulle uppskatta att en främmande massör tog mig på fittan.
Som nån mer skrivit så är jag inte säker på att det skulle vara lika bra som med älsklingen. fast vill han och kanske är lite tänd på idén så kanske jag skulle testa. tänker att han är med i så fall och ser hur jag njuter
jag vill inte att han är med nån annan heller fast om jag är med så skulle det kanske vara spännande att en söt massös gör honom riktigt grundligt avslappnad.
Det är lika sannolikt som att han skulle såga av sig en hand. Så främmande att jag inte vet hur jag skulle reagera. Själva tanken äcklar mig dock enormt.
Jag tycker tanken/fantasin är otroligt upphetsande. Vilken present!
Dom som undrar vad en happy ending för kvinnor är eller söker lite inspiration kan leta efter den här videon på nätet: Touch of Love The Intimate Yoni and Lingam Massage (2012)
Finns gratis att streama.
Have fun!