Coletto, Dante? Bra/dålig?
Någon som har erfarenhet av barnvagnsmärket Coletto? Modell Dante.
Någon som har erfarenhet av barnvagnsmärket Coletto? Modell Dante.
Ser ut som en kopia av brio sing.
Jag tycker den ser ut o känns som brio smile.Samma funktion fast billigare Därför beställde jag den från pl o väntar nu leverans. Spännande
Vad rolligt att du e nöjd!!
Jag beställde min coletto från dino.sklep.pl allt gick på 3500kr + frakt 270. Så nu väntar jag på att den ska komma.
Känna på klämma o provköra
Hej, har tittat på den vagnen på internet på flera olika östeuropeiska sidor och försökt läsa lite om den på sidorna. Är mkt intresserad, men vore kul att få ställa lite frågor till er som köpt den.
Kan man fälla den med sitt/liggdel på eller måste den tas bort. Om det går att fälla med sitt/lggdel på, blir den väldigt stor då?
Hur är fjädringen? Har läst att den har fjädring på bakdäcken, men inte förstått om det är på själva hjulet eller om det är de stag/fendrar som syns på chassit som är själva fjädringen. Har chassit ngt gung i övrigt?
Brio Smile har ju en mkt bra suflett som kan dras långt fram, vilket jag gillar. Den här verkar inte ha en riktigt lika bra suflett. Vad tycker ni om den?
Hur är fällningen av sittdelens rygg? Svår att fälla, smäckig, enkel att hantera ...
Hur upplever ni bilbarnstolen? Vad jag förstått ingår inte basenheten som kan fästas i bilen så att stolen sedan enkelt klickas fast när man ska åka, men den ska gå att köpa till. Hur har ni gjort.
Några övriga plus eller minusreflektioner ni gjort och som ni vill förmedla till en presumtiv köpare?
Tacksam för alla svar övriga erfarenheter av vagnen!
Hej min Coletto har kommit Den e testat fast utan bebben, det får vänta till april
o allt känns bra. Lätt o smidig känns den alla delar beprövade. Lätta fästa på chassit o ta av, stor varukorg, mjuk o bra sittdel,ej så hårt som på smile,bra luftdäck med dämpning. Inga anmärkningar på Babyskydd. Vi har hemma brio primo som vi köpte tidigare då vi skulle inhandla brio smile då vi gemförde den med colleto's och ser inga skylnader. Bra vagn som motsvarar våra förväntningar.
Kan ni som köpte Coletto skriva lite hur det går med den här vagnen? :) Hur funkar den i verkligheten med bebisen ??? Tack så mycket !
Hej
Jag e super nöjd med min coletto, mjuk o skön att köra liknar oerhört mkt brio smile, folk som ser oss på stan den e fin o frågar vad e det för märke vi har en röd färg. Allt funkar klockrent.
Våran funkar fint! Det enda som inte har varit bra är att stänkskydden släpper lite och man måste trycka dit dem igen, ska nog limma fast dem.. Annars helt nöjd med vagnen!
Hej!
Jag funderar oxå på en Coletto Dante. Vi har ett Brio Primo babyskydd sedan innan. Är det någon som vet om jag kan använda det till Coletton?
Hej
Brio babyskydd passar på coletto chassin och även coletto babyskydd på brios basplattan då vi har både brio babyskydd och basplattan, Vi tänkte från börjar på brio smile och köpte billigt babyskydd och basen till bilen, men när jag hittade Colleto på nätet så misstänkte vi att det e samma fabrikat under ett annat namn och vipps så stämmer det e oerhört nöjd med vagnen och alla delar, kör förfullt och inget har gått sönder.
Hälsningar Anna