• sagström

Hur är The Brands storlekar?

Jag ska köpa klänningar till mina små tjejer från The Brand och funderar på vilka storlekar jag ska välja.
    Den stora fyller snart 6 och den lilla fyllde två i julas. Till den lilla tänkte jag välja 3 men funderar på vad jag ska välja till den stora tjejen, 6 eller 8?
    Har en The Brand jacka till henne i stl 6 som hon haft sen i höstas, men den börjar bli lite knapp. Tror ni 8 blir jättestor?

• Svar på tråden Hur är The Brands storlekar?
  • Kraftverk

Jag upplever dem ganska stora, men har å andra sidan inte handlat jättemycket därifrån. Min snart 4-åring har en jumpsuit i storlek 3 år som vi fortfarande viker upp lite på. Klänningar har jag däremot inte provat, en är det en modell där det är ok om den är lite stor så skulle jag välja den större storleken.

• sagström

Svårt, men på längden är det ju ok om den är lång så får vi väl vika upp ärmarna. Har några leggings som jag tyckt varit rätt små också, kanske varierar på plaggen. Men kör nog på 3 och 8 så kan de förhoppningsvis ha dem samtidigt.

• TvåTrollungar

Små tycker jag. Min nyodlings fyllda 5åring som drar 116 i kläder har 6år på deras kläder å vissa leggings är nästan korta

Svar på tråden Hur är The Brands storlekar?