• Görmany

Vad ska jag göra när känslorna är borta?

Jag och min sambo bor med våra två barn på 2år och en på 6månader. Vi har varit tillsammans i snart 5år. Men jag känner att jag börjar tappa mina känslor för honom. Jag vet inte vad jags ka göra. Jag vill inte att barnen ska behöva lida. Och jag har ingenstans att ta vägen om det är så att man går skilda vägar. Han vet jag älskar mig över allt annat men jag känner inte samma för honom på det sättet. Vågar inte tala om det heller eller vet inte hur riktigt. Vad gör man? Lever kvar å skiter i hur man känner och är en hel familj eller splittrar familjen?

• Svar på tråden Vad ska jag göra när känslorna är borta?
  • 1990amanda

Sitter smått i samma dilemma!!! Jobbigt och förstår din sits! Kan Dock inte komma med ngt bra förslag eftersom jag själv inte heller vet hur man ska göra! Ska man leva kvar i skiten o se de bästa i situationen eller ska man splittra och kanske själv må bättre!? Men hur kommer barnen må? Mina barn ör 4,5år och 1 år!

• MalinEddie
    1990amanda skrev 2014-04-03 22:24:08 följande:
    Sitter smått i samma dilemma!!! Jobbigt och förstår din sits! Kan Dock inte komma med ngt bra förslag eftersom jag själv inte heller vet hur man ska göra! Ska man leva kvar i skiten o se de bästa i situationen eller ska man splittra och kanske själv må bättre!? Men hur kommer barnen må? Mina barn ör 4,5år och 1 år!
    Du har haft de så här länge eller har jag fel? Jag vill minnas att du har startade tråd efter tråd om era relationsproblem..Inget har förändras än?
    Avskyr CIO-metoder.
  • Trocadero

Vad jobbigt! Men prata med honom. Men om det känns så här redan nu så är det nog tyvärr svårt att hålla ihop det tills barnen har växt upp. Gå efter din magkänsla.

Svar på tråden Vad ska jag göra när känslorna är borta?