• fluu

Vilka vårskor hade du valt?

Vilka hade du valt? Beslutsångest igen ;)

1.

2.

3.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka vårskor hade du valt?
  • fluu
    hannis skrev 2014-02-11 07:32:37 följande:
    Till vem? Vuxen? barn? Ålder? 
    Barn, 2 år.
  • fluu

Funderar på att köpa nummer två och sen någon av de andra och när det blir lite varmare och att byta med.

• fluu
    Minniemousemommy skrev 2014-02-11 14:43:56 följande:
    Det där är inte vårskor... Det är ju typ höst/vinterskor? Men snyggast av dom är nummer 2.
    Då får du nog frysa rejält. Nummer två är lite fodrade bara (bra till typ tidig vår) och de andra är inte fodrade alls.
  • Nashico

Jag tycker alla tre modellerna ser så hårda ut. Hade inte tagit på mitt barn någon. Om det däremot bara är estetiskt så nr 3.

• Minniemousemommy
    fluu skrev 2014-02-11 14:45:55 följande:
    Då får du nog frysa rejält. Nummer två är lite fodrade bara (bra till typ tidig vår) och de andra är inte fodrade alls.
    Enligt mig är det vår när det börjar bli lite varmt. Jag har mina vinterskor tills jag kan ha mina sneakers, och jag har mina sneakers tills jag kan ha ballerinaskor. Dom där skorna kommer var för varma när solen börjar skina igen, sneakers är mycket bättre. Fryser man mycket tar man på sig höstskorna (vilket det där är) och är man var så kan man ha tunna ballerinaskor. Så tänker jag i alla fall. Dock så är det där väl barnskor? Det är ju karborre eller vad det nu heter..
  • fluu
    Minniemousemommy skrev 2014-02-11 15:27:29 följande:
    Enligt mig är det vår när det börjar bli lite varmt. Jag har mina vinterskor tills jag kan ha mina sneakers, och jag har mina sneakers tills jag kan ha ballerinaskor. Dom där skorna kommer var för varma när solen börjar skina igen, sneakers är mycket bättre. Fryser man mycket tar man på sig höstskorna (vilket det där är) och är man var så kan man ha tunna ballerinaskor. Så tänker jag i alla fall. Dock så är det där väl barnskor? Det är ju karborre eller vad det nu heter..
    Det är barnskor ja. Så ballerinaskor eller sånt blir inte aktuellt utan när de tunna skorna(1 eller 3) då blir för varma så blir det sandaler.
  • anyXX

Vad är det för material? Jag köper bara goretex el skinn till mina barn på vår/höst då jag vet att de blir blöta och fryser annars. Tycker att nr 2 ser bäst ut vattentäthetsmässigt :)

flicka 2008 & pojke 2010
  • fluu
    anyXX skrev 2014-02-11 15:53:11 följande:
    Vad är det för material? Jag köper bara goretex el skinn till mina barn på vår/höst då jag vet att de blir blöta och fryser annars. Tycker att nr 2 ser bäst ut vattentäthetsmässigt :)
    Gortex(inte helt dock) i nummer två och de andra är tyg. Ska nog som sagt köpa nummer två och sen en av de andra att ha när det bli lite varmare.
  • anyXX
    fluu skrev 2014-02-11 15:56:26 följande:
    Gortex(inte helt dock) i nummer två och de andra är tyg. Ska nog som sagt köpa nummer två och sen en av de andra att ha när det bli lite varmare.

Låter som en bra ide!
    flicka 2008 & pojke 2010
  • Loriyana

Tvåan ser en smula mer ergonomisk ut än de andra alternativen.

• MySecret

2, såg tåligast ut. Ska ju hålla för Bobby car körning :p (iaf om det var min son)

• fluu
    MySecret skrev 2014-02-16 18:00:36 följande:
    2, såg tåligast ut. Ska ju hålla för Bobby car körning :p (iaf om det var min son)
    Har redan köpt nummer två och tre så det blir lite att byta med... ja, tösen min behöver kläder som håller bra med ;)
  • Helena 1990

Nr 2 och 3 var finast

Cassandra-10 Filippa-12 Noel-13
Svar på tråden Vilka vårskor hade du valt?