Vad göra med avskavt Hermes-armband?
Hej!
Finns det något sätt att rädda ett hermes-armband som blivit så här? Kan man legera om metallen på något sätt? Någon som vet?
Sen ser armbanden i länken med "mjuka" ut i metallen än ts armband. Dom i länken ser lyxigare ut men det kan ju vara fotot som är taget i en sån vinkel och ljus. Men ts armband ser "kantigare" ut på något vis.
Rätt många bloggtjejer har ju stoltserat med sina fejkade Hermes armband av den här sorten såser senaste halvåret så tyvärr har det nog gått inflation i dem. Verkar vara någon hemsida som säljer fejkade grejer som prånglat ut rätt många.
Jag är ledsen att göra er besvikna men det är ingen kopia, kvittot och orginalbox finns. Det är rätt vanligt att de ändrar lite detaljer och det här är gammalt. Lärde mig idag att Burberry hette Burberrys innan 1999.
Fejk är inte så svårt att få tag på idag nej. Vare sig det är Chanel, LV eller Hermès. I Dubai (kopiornas förlovad land) har de en hel marknad som bara säljer fejk av allt och min kusin har köpt en massa där som håller år efter år. Bl a ett Hermès-skärp. Inte ens i närheten av ts slitage finns på spännet.
Det är nog vinkeln också.
Ok nu känner jag att vi glider bort lite från ämnet, det är INTE fejk. Ville veta om det går att legera om eller ej och vart och hur och hur mkt det i så fall kostar.
superf, prova slå en pling till Hermès på Nk, de kanske har svar på frågan iom att de säljer armbanden.
Det är gammalt och välanvänt. Bra tips om Hermes-butiken, misstänker dock att det blir dyrt.
Snyggt armband! Om de inte kan hjälpa dig på Hermes kan du försöka på någon urhandel som säljer lite bättre klockor.De kan möjligen polera ditt armband på samma sätt som de polerar klockor på service. Annars tycker jag det är ganska snyggt med lite patina - det är ju spåren av ditt liv...