bebisen ligger på ena sidan av magen, normalt?
går in i v. 18 imorron..
Jag har märkt att bebisen är placerad åt vänster i magen, snett ner under naveln...är det normalt?
går in i v. 18 imorron..
Jag har märkt att bebisen är placerad åt vänster i magen, snett ner under naveln...är det normalt?
Ja. Min tös sitter på höger sida med rumpan neråt , huvudet uppåt och fötterna mot vänster ljumske.
men om den fortsätter ligga där..hur växer magen då? ojämt? Blir ena sidan större?
Min bebis ligger mer åt höger och en läkare berättade för mig att det beror på för att min moderkaka ligger i bakvägg åt vänster och då får bebisen mer plats åt höger
men om den fortsätter ligga där..hur växer magen då? ojämt? Blir ena sidan större?
Min bebba har hållt till på ena eller andra sidan sen hon började växa till sig, är i v 22 nu. Synns om man ligger ner och drar in magen, idag var det ex ganska tydligt att hon höll till mer på höger sida för den var både större och så kändes sparkarna där. Tror det är rätt normalt:)
Min bebis låg med ryggen mot min högra sida (istället för att ha ryggen framåt), och i slutet av graviditeten syntes det rätt tydligt eftersom jag var 'tom' på den vänstra sidan av magen. Sen föddes hon i öppen bjudning oxå..