• madameandersson

Karolin Servis från Hackefors!

Hej!
    Jag hoppas att jag placerat denna i rätt kategori nu, annars så ber jag om ursäkt!
    Jag söker med ljust och lykta efter ALL porslin i serien "Karolin" från Hackefors och undrar nu om det är någon som har något till salu? 

Detta vore guld värt då min mormor började samla åt mig när jag var mindre men sen när man vart tonåring så sket man i att fortsätta, vilket jag ångrar väldigt mycket idag!

Så om du har något, minsta lilla assiett eller serveringsfat eller liknande, snälla inboxa mig!

Ha en fortsatt bra dag!  

Kram Nikki

• Svar på tråden Karolin Servis från Hackefors!
  • Miew

Jag har 12 kaffekoppar m fat, 12 assietter, mjölkkanna och sockerskålen och 8 mattallrikar till salu.

• Majjalind

Kan inte se ditt svar.. Konstigt, men vad vill du ha för mjöklkannan, sockerskålen och tallrikarna? :)

• Miew

Försökte skicka igen men verkar inte funka på mobilen :-/
    Vill gärna ha 1800:- för allt det, mattallrikarna är aldrig använda...

• tiiger

Hej, Vet att detta är en gammal tråd men söker efter Hackefors Karolin assietter 17 cm inte kaffe assietter..är det någon som har till salu?

• tiiger

Ojdå...det blev fel i mitt föregående inlägg...jag letar efter assietter 20 cm INTE 17 cm...Jag har fem stycken 17 cm assietter till salu om någon är intresserad.

• AngelicaSK

Om någon har kvar delar och vill sälja får ni gärna inboxa :) Är intresserad av allt utom fat, assietter, kaffekoppar. Tack!

• Johmie

Hej!
    Jag har kaffekoppar,assietter, sockerskål samt gräddsnäcka om ngn är intresserad av att köpa..
    Vänligen, Johanna

• Dolores75

Hej! Jag svarar också på gammal tråd och hoppas det går bra. Jag är intresserad av i första hand 2 st tallrikar och 6 st assieter, ev mer. Maila mig gärna bilder och info på [email protected] om du har att sälja. Tack på förhand! Med vänlig hälsning Anna

• Marlenes

Hej!

Jag har en ganska full servis av Hackefors Porslin Karolin om du fortfarande söker efter den?

Hör av dig i så fall...

/Marlene

• Fridisen00

Hej Nikki,

Såg att du skrev detta för väldigt länge sen men om du fortfarande letar efter Tallrikar, serverings fat, tangerine i serien Karolin så har jag massor att sälja och allt är nästan oanvänt. Jag bor i England men har serien hemma i Kumla.

• Vildrosen4

Hej jag har 7kaffekoppar med fat o 6 assietter o en mjölkkanna i karolin hackefors till salu. Jag bor i Köping

Svar på tråden Karolin Servis från Hackefors!