Drömmer att jag dödar/dödat någon ofta
Jag drömmer ofta att jag dödar eller dödat någon. Det är alltid någon okänd person, eller någon som jag nästan inte känner.
Sjävla "mordet" brukar jag inte drömma om, bara ibland. Oftast stryper jag personen till döds.
Huvuddelen av drömmen är efter mordet, jag är orolig och rädd för att någon ska få reda på det, först och främst polisen. Ibland har det gått flera år efter mordet, jag lever ett bra liv och plötsligt är det som att jag minns ett "bortträngt" minne, att jag mördat någon. Nu är mitt liv förstört, jag måste oroa mig för fängelse för resten av livet och leva med att ha mördat någon.
I vissa drömmar kan jag inte sluta mörda, det bara händer liksom, nästan som ett beroende, jag lovar att denna gången ska bli sista, men sen dödar jag någon igen, helt okänd, bara för att jag gillar själva dödandet. Efter mordet mår jag illa, skakar och inser att mitt liv är över, att jag är ett djur och att jag troligtvis kommer hamna i fängelse för resten av livet.
Börjar bli ganska jobbigt faktiskt... Ibland vill jag inte ens sova på grund av det här.. Vaknar ofta upp helt svettig. Någon som vet vad denna skit kan bero på???