• Chocoholica

Hur kan man följa ett inlägg på Facebook utan att kommentera?

Är det någon som vet hur man kan följa ett inlägg på FB utan att kommentera?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-13 17:55
    Fick ordning på det. Tack ni som svarade.

• Svar på tråden Hur kan man följa ett inlägg på Facebook utan att kommentera?
  • NoOx

pilen uppe i höger sida på inlägget, tryck på den.

I might go fully retard and derp ur azz, just for Ze LULZ
  • Chocoholica
    NoOx skrev 2014-02-13 12:46:51 följande:
    pilen uppe i höger sida på inlägget, tryck på den.
    Jag har testat det men får bara valen "anmäl/ markera som skräppost" och "bädda in inlägg".
  • sportpappa
    Chocoholica skrev 2014-02-13 12:49:17 följande:
    Jag har testat det men får bara valen "anmäl/ markera som skräppost" och "bädda in inlägg".
    Om du klickar på pilen när du ser inlägget i ditt flöde så dyker det upp andra val.
    Om du inte ser inlägget i ditt flöde så börja med att gå till personens sida och klicka på Follow. Då får du upp inlägget i ditt flöde och kan klicka på pilen och välja "Get Notifications".
  • NoOx

Jag får upp följ inlägg.

• Chocoholica
    sportpappa skrev 2014-02-13 13:19:13 följande:
    Om du klickar på pilen när du ser inlägget i ditt flöde så dyker det upp andra val.
    Om du inte ser inlägget i ditt flöde så börja med att gå till personens sida och klicka på Follow. Då får du upp inlägget i ditt flöde och kan klicka på pilen och välja "Get Notifications".
    Tack ska testa det. 
  • Chocoholica
    sportpappa skrev 2014-02-13 13:19:13 följande:
    Nu funkar det! Man var tvungen att gå in på sidan och välja ta emot aviseringar, sen fick jag leta upp inlägget i nyhetsflödet och välja ta emot aviseringar igen. 
  • NoOx
    Chocoholica skrev 2014-02-13 17:55:14 följande:
    Fick ordning på det. Tack. Glad
  • LIsasz

längst upp till höger finns en pil sedan väljer du bara att följa :)

Svar på tråden Hur kan man följa ett inlägg på Facebook utan att kommentera?