Pojknamn som passar med Thuva?! (panik)
Lillebror är nu över 3 veckor och måste få ett namn! Gärna ett kort och nordiskt som passar med Thuva, bomba oss med förslag! :)
Lillebror är nu över 3 veckor och måste få ett namn! Gärna ett kort och nordiskt som passar med Thuva, bomba oss med förslag! :)
Förstår inte att det ska vara så svårt att bestämma pojknamn.. :/
Ingen som har något mer förslag? :/ :)
Thuva och Valle
Finns det något namn ni tycker minsta lilla om, så kan vi tycka till och tipsa utifrån det?
Adam
Abbe
Alf
Alfred
Anton
Björn
Bruno
Dag
Elis
Elias
Elof
Eskil
Felix
Folke
Frode
Harry
Helge
Hilding
Hilmer
Hjalmar
Holger
Ivar
Jens
Johan
Joel
Kåre
Lukas
Melker
Nils
Nore
Olof
Ralf
Ruben
Sixten
Sune
Svante
Tore
Truls
Tyr
Vilgot
Vilmer
Åke
På våran lista just nu finns; Gustaf Alfred Noah Isaac Vide Thor Tyke Erik (Loke) Men vi kommer inte alls överens..
Mitt problem med Alfred är att min sambo det vill säga barnens pappa heter Emil. Tänker alltid bara; "Du o jag, Alfred" Pappan vägrar Isaac så de namnet har vi nu strukit.. Vide kallar dom ena ängsmarken på sina ägor tydligen.. Och Erik har vi också strukit då vi är överens om att han faktisk inte ser ut som en Erik. Noah är struket det med, Gustaf är jag inte förtjust i smeknamnen som kommer till.. Ja, jag vet inte hur det här ska gå.. :/
Folke Vidar Sigge Love Thuva & Love är ju fint. Theus (för likt?) Julius Milian Bastian
Vi har en Tuva och lillebror fick heta Max. Jag ville Joel, Hannes, Mille eller Vide, men se det gick inte mannen med på.
Tycker Thuva och Theodor passar fint till syskon.