Han har ett hemskt morgonhumör!!
Hej vi är ett par med en 1åring och en 2åring! Livet är hektiskt med två små :) det jag vill komma till är att min sambo har ett så jä*la tråkigt Morgonhumör! Skit sur och otrevlig allting är skit på morgonen?, han höjer rösten och fäller taskiga kommentarer För tillfället jobbar ingen av oss, jag är mammaledig. På morgonen ,Han blir sur för att 2åringen för ljud eller om jag frågar om han kan ta 1åringen för att jag va uppe två ggr Inatt, då tror han inte på det jag säger och snäser av mig med det ena och det andra. Vad är det för fel? Jag är så trött på detta dåliga humöret så jag kan spy! Är det bara att acceptera? Okej du är sån. Du får bete dig och säga vad du vill bara för att du är trött eller precis vaknat? Han har varit mycket gladare på morgonen innan när vi hade diskuterat och bråkat om det för ett TAG sen. . Men nu är han tillbaks i gamla vanor igen? Så jag vet ju att han kan vara glad och snäll på morgonen? Men känns som han inte vill eller nåt? Det blir en dålig start för mig med och ungarna känner såklart oxå av hans irritation? Någon som känner igen sig? Förstår mer om han hade jobbat då hade jag inte bett honom men nu jobbar ingen utav oss... Och många gånger han skyller på att han är trött ? Jag säger då att man kan väl vara trevlig ändå och välja sina ord fastän man är trött! Vem fan är inte TRÖTT ibland? Men varför vill man bråka? Någon klok??