Vad skulle du säga om ditt barns fröken levde så här på helgerna?
Jag jobbar på en förskola och är väldigt bra på mitt jobb, jag är väldigt omtyckt av barnen, föräldrarna och mina arbetskamrater, jag har en hög lön efter som cheferna vet att jag är duktig på det jag gör.
Nu till mina frågor:
På helgerna så brukar jag och min man röka på (marijuana), vi dricker inte alkohol men testade detta för ett år sedan och gillade det, vi röker en gång i veckan och kommer aldrig att röka mer än så.
Det öppnar upp ens sinnen och vi har otroligt intressanta samtal när vi har rökt och sexet är så otroligt mycket skönare än annars så det är anledningen till att vi tycker att det är något vi vill syssla med.
Vi har naturligt vis både intressanta samtal och ett riktigt bra sexliv annars också men det blir tjugo gånger starkare när man har rökt på.
Nått som också är lite annorlunda och som jag undrar över om det är något som gör att ni inte skulle vilja ha mig som förskolelärare till ert barn är just vårat sexliv.
Vi går i gång på latex, piskor, handbojor osv, inte något som är jätte ovanligt men vi gillar även roll lekar och de är nog inte så vanliga.
Vi brukar leka att min man är Hitler, Anders Breivik eller nån anonym i gasmask, han brukar binda mig med gummiremar.
Jag älskar när han smiskar mig och sätter mig på plats.
Vi leker att jag är en hora som han plockar upp och efter som han har betalat för mig så får han göra vad han vill med mig.
Jag älskar att bli dominerad och när vi är ensamma så är hans ord lag, som tur är så är han en snäll diktator men jag gillar att kunna släppa allt och låta han vara den som styr och ställer.
Ja är det här saker som skulle göra att ni tog era barn i från min dagisgrupp eller struntar ni i vad fröknar gör på helgerna?