• glader

Någon som testat EmbryoGlue®??

Hej!

Mitt problem är varken ägg, befruktning eller kvalitet på embryona - mitt problem är att embryot inte fäster! Läst en del om EmbryoGlue® som tex ivf-kliniken i Falun använder.
    Undrar nu om det är någon som vet mer om detta eller testat?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Någon som testat EmbryoGlue®??
  • Nos

Hej!

Jag har precis samma problem som du. Hur har det gått för dig?

• glader
    Nos skrev 2014-09-29 09:59:12 följande:

Hej!

Jag har precis samma problem som du. Hur har det gått för dig?

Hej Nos!

Kan du tänka dig, idag sitter jag här höggravid i vecka 33 och ska snart få en liten tjej!!! Otroligt svårt att säga vad det var som gjorde att det slutligen funkade men det enda jag kan komma på som jag gjorde annorlunda var att jag faktiskt hade gett upp och inte alls skötte mig enligt konstens alla regler. Jag tog det inte lugnt, drack alkohol, tränade, jobbade på med allt som vanligt... Antar att jag släpptr fixeringen helt enkelt! Men hur lätt är det att göra på beställning?? Tror man bär på en stress och anspänning som inte går att styra, hur många avslappningsövningar man än gör...
    Så vad är mitt tips? Att lägga ner totalt men ändå göra ett sista försök? Ja kanske...
    Kom på att jag faktiskt yogade och mediterade en del under sista försöket nu när jag tänker efter.
    Hoppas verkligen du också lyckas!!! <3
  • Nos

Du kan inte ana hur glad jag är för din skull! Helt fantastiskt! Hurra!

Har verkligen provat allt. Att inte förändra nåt i mitt livsmönster till att förändra allt. Nu sitter jag här och funderar på embryoglue som en sista grej. Testade du det?

Stort tack för ditt svar också! Det är sjukt peppande att läsa att det funkat till slut! Nu fick jag lite hopp tillbaka och har lovat mig själv att lära mig lite meditation.

????

• Nos

Skulle bli hjärtan längst ned men det blev frågetecken : )

• glader
    Nos skrev 2014-09-29 19:23:26 följande:

Du kan inte ana hur glad jag är för din skull! Helt fantastiskt! Hurra!

Har verkligen provat allt. Att inte förändra nåt i mitt livsmönster till att förändra allt. Nu sitter jag här och funderar på embryoglue som en sista grej. Testade du det?

Stort tack för ditt svar också! Det är sjukt peppande att läsa att det funkat till slut! Nu fick jag lite hopp tillbaka och har lovat mig själv att lära mig lite meditation.

????

Tack!!!!

När jag frågade om embryoglue på kliniken sa de att det använder man alltid nu för tiden på typ alla kliniker.... men vet inte om vi menade samma sak...

Ge inte upp! Tycker absolut du ska testa meditation, finns även yoga for fertility som jag körde ett tag, yoga som ska stimulera fertiliteten, googla det!
    Håller alla mina tummar och tår för dig Hjärta

• Kajo

Jag är i samma sits som er. Hur har det gått för dig Nos?

Svar på tråden Någon som testat EmbryoGlue®??