• arumaysaa

ung 2 barns mamma

Hej. Har nyligen fått mitt andra. Barn skule va kul o prata me andra unga. Mammor eller kanske ses i Stockholm

• Svar på tråden ung 2 barns mamma
  • Helena 1990

Hej, jag är relativt ung! Ska fylla 24 i år. Har tre barn: Cassandra som fyller 4 ( jag var 20 år när jag fick henne), Filippa som fyller 2 år och Noel som blir ett år. Det skulle vara roligt att träffa någon ung mamma då jag är ganska ensam bland mina vänner att ha barn. Hur gammal är du? Vad heter dina barn och hur gamla är dem? Skulle du vilja träffa mig?

• arumaysaa
    Helena 1990 skrev 2014-02-20 16:58:42 följande:

Hej, jag är relativt ung! Ska fylla 24 i år. Har tre barn: Cassandra som fyller 4 ( jag var 20 år när jag fick henne), Filippa som fyller 2 år och Noel som blir ett år. Det skulle vara roligt att träffa någon ung mamma då jag är ganska ensam bland mina vänner att ha barn. Hur gammal är du? Vad heter dina barn och hur gamla är dem? Skulle du vilja träffa mig?

Hej okej jag är 20 fyller 21 i år och har 2 barn en är 2 år och den andra 2 månader mitt första barn heter Amalia o den andra arumaysaa o jag skulle gärna vilja träffas. D skulle va kul vart bor ni . Är du hemma me barnen eller går dom på dagis ?
  • arumaysaa
    Mammatillkevinochkian skrev 2014-03-28 22:17:21 följande:

Jag är 22 år och har två söner ena är 16 månader och den andra är 2 veckor :) bor i Vallentuna (Stockholm) umgås mer än gärna! :)

Ja men va kul ???? man kan väl planera in nåt när båda kan . Om du vill
  • arumaysaa
    Felicia111 skrev 2014-02-27 17:58:59 följande:

har två döttrar, fyller 20 i år :)

Hur gammal e dina barn
  • lolanoelle

Såg att det här var ett tag sedan, men kanske någon som ändå vill ses någon gång i sommar? :) Jag är 23 år och har en dotter som är 2 år och väntar en son nu i juni:)

• arumaysaa
    lolanoelle skrev 2014-05-29 21:17:56 följande:

Såg att det här var ett tag sedan, men kanske någon som ändå vill ses någon gång i sommar? :) Jag är 23 år och har en dotter som är 2 år och väntar en son nu i juni:)

Hej. Jora. D skulle va. Kul. Vart bor du ?
  • lolanoelle
    arumaysaa skrev 2014-05-30 11:08:42 följande:
    Hej. Jora. D skulle va. Kul. Vart bor du ?
    Jag bor i årsta :) 
Svar på tråden ung 2 barns mamma