6 månader utan sex, varför vill han inte?
Jag har träffat en kille i ca 1 år nu, lite mer. I början hade vi galet sex, heeeela tiden! Men sen hände något. Han ville helt enkelt inte. Har frågat honom ca hundratusen gånger varför han inte vill och vad som är felet men han bara ignorera och pratar bort det. Han vill gärna mysa, dvs kramas, pussas, hålla handen ute på stan. Han blir svartsjuk lite då och då. Men sex vill han inte ha. Det är så jävla frustrerande eftersom sex är en viktig del i mitt liv. Jag är en tjej som många killar skulle vilja ha sex med och gamla KKn hör fortfarande av sig. Så mig kan det ju inte vara fel på? Vilket man såklart börjar tro. Men eftersom han inte säger vad det är kan jag ju inte få reda på vad det är. För ett par månader sen var det en äldre man som tillfredställde mig och han blev kär i mig, men det kändes inte rätt att fortsätta bakom min sambos rygg så jag sa upp kontakten med honom vilket jag nästan ångrar nu i efterhand. Saknar sexet vi hade och går konstant kåt och spanar in andra killar. Skulle jag föreslå en öppen relation hade han blivit galen, det vet jag eftersom han vill ha mig för sig själv. Jag tycker om den här killen men blir så satans jävla frustrerad att han inte kan ligga med mig!