• Anonym (vad fan händer)

6 månader utan sex, varför vill han inte?

Jag har träffat en kille i ca 1 år nu, lite mer. I början hade vi galet sex, heeeela tiden! Men sen hände något. Han ville helt enkelt inte. Har frågat honom ca hundratusen gånger varför han inte vill och vad som är felet men han bara ignorera och pratar bort det. Han vill gärna mysa, dvs kramas, pussas, hålla handen ute på stan. Han blir svartsjuk lite då och då. Men sex vill han inte ha. Det är så jävla frustrerande eftersom sex är en viktig del i mitt liv. Jag är en tjej som många killar skulle vilja ha sex med och gamla KKn hör fortfarande av sig. Så mig kan det ju inte vara fel på? Vilket man såklart börjar tro. Men eftersom han inte säger vad det är kan jag ju inte få reda på vad det är. För ett par månader sen var det en äldre man som tillfredställde mig och han blev kär i mig, men det kändes inte rätt att fortsätta bakom min sambos rygg så jag sa upp kontakten med honom vilket jag nästan ångrar nu i efterhand. Saknar sexet vi hade och går konstant kåt och spanar in andra killar. Skulle jag föreslå en öppen relation hade han blivit galen, det vet jag eftersom han vill ha mig för sig själv. Jag tycker om den här killen men blir så satans jävla frustrerad att han inte kan ligga med mig! 

• Svar på tråden 6 månader utan sex, varför vill han inte?
  • Anonym (vante)

Tycka om och otrogen i samma text. Hoppas killen har vett nog att kasta ut dig.

Otrogna är inget annat än parasiter och ska inte behandlas på annat sätt!!!

• Anonym (Tjej)

Om han inte tänker prata med dig och ge dig en förklaring så är det inte en relation du borde stanna i. Sex är verkligen superviktigt, självklart kan det finnas själ till att man inte kan/vill under en period. Men då får man fan öppna munnen och berätta varför, det det är man skyldig sin partner.

Tänk på när ni får andra problem i framtiden, vilket såklart hör till ett förhållande. Hur ska ni lösa dom när han inte är villig att kommunicera med dig. Lycka till...

• Simon 681

Depression eller medicinering?

Kräv att han reder ut det med doktor/ psykolog och gå vidare annars.

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • ManiLund

Antingen får han visa sig villig att försöka lösa problemet eller så lämnar du honom.

Eller leker runt diskret ;)

• Danneman76

Jag tycker du ska överraska honom med lite fina underkläder, högklackat, läppstift, kanske på ett nytt ställe i en ny ställning. Finns inget tråkigare än när sexet blir slentrianmässigt... Om det inte beror på slentrian så återstår ett antal alternativ, nämligen: Han har inte de rätta känslorna för dig längre. Han är förälskad/kär i ngn annan. Han är deprimerad och eller står på antidepressiva. Han har en annan sexuell läggning/intresse än den du har.

• Anonym (!?!?!?!)

Men herregud!!!! Han kanske inte har nått stort behov av sex. Varför är det så konstigt??? Hoppas han lämnar dig..

• ManiLund
    Anonym (!?!?!?!) skrev 2014-02-22 12:03:41 följande:
    Men herregud!!!! Han kanske inte har nått stort behov av sex. Varför är det så konstigt??? Hoppas han lämnar dig..
    Tillsammans ett år och har inte haft sex på 6 månader...och du tycker det är normalt?

Varför ska de vara tillsammans? De lever ju som bror och syster...
  • Anonym (!?!?!?!)
    ManiLund skrev 2014-02-22 12:06:39 följande:
    Tillsammans ett år och har inte haft sex på 6 månader...och du tycker det är normalt? Varför ska de vara tillsammans? De lever ju som bror och syster...

tycker inte de ska vara tillsammans, tycker han ska lämna henne och bli tillsammans med någon som kan ta han för den han är och inte knulla runt bakom hans rygg!!!!!
  • ManiLund
    Anonym (!?!?!?!) skrev 2014-02-22 12:12:05 följande:

tycker inte de ska vara tillsammans, tycker han ska lämna henne och bli tillsammans med någon som kan ta han för den han är och inte knulla runt bakom hans rygg!!!!!
    Du låter arg. Försök förstå att behovet av sex är viktigt för många. Det är smärtsamt att leva tillsammans med någon som inte vill ha sex, men jag håller med dig om att de kanske inte ska leva tillsammans om de inte kan få sexlivet att fungera ;)
  • Anonym (Hans Scheike)

Hon kanske har lagt på sig några kilon för mycket eller klippt sig kort (killfrissa) Två vanliga misstag som kvinnor brukar göra...

• Anonym (!?!?!?!)
    ManiLund skrev 2014-02-22 12:16:10 följande:
    Du låter arg. Försök förstå att behovet av sex är viktigt för många. Det är smärtsamt att leva tillsammans med någon som inte vill ha sex, men jag håller med dig om att de kanske inte ska leva tillsammans om de inte kan få sexlivet att fungera ;)

Jag blir förbannad när hon går bakom hans rygg och har sex med andra män med en ursäkt att han inte vill ha sex. Fruktansvärt orättvist och intelligens befriat gjort! Sen om sex är viktigt för många är inte heller nån ursäkt. Ruttet gjort!
  • Fröken Njuta
    Anonym (Hans Scheike) skrev 2014-02-22 12:21:21 följande:
    Hon kanske har lagt på sig några kilon för mycket eller klippt sig kort (killfrissa) Två vanliga misstag som kvinnor brukar göra...

Ja, är han en man som inte klarar av det eller kan stå för det är han ju ändå inget att ha i så fall.
  • Anonym (!?!?!?!)
    Fröken Njuta skrev 2014-02-22 16:23:32 följande:
    Ja, är han en man som inte klarar av det eller kan stå för det är han ju ändå inget att ha i så fall.

Varför? Varför ska vi kvinnor sluta bry oss för att man skaffar en partner. Det är ju än viktigare då.. Kvinnor är så slöa nu för tiden.. Klart man blir lämnad om man ska förfalla av bekvämlighet, usch..
  • Anonym (hehehe)

Jag såg titeln och tänkte bara slinka in för att säga något sarkastiskt och ohjälpsamt om att det är för att han vet om att du är en otrogen fjant och så visar det sig att du är en otrogen fjant. Det är bara för bra Skrattande

Svar på tråden 6 månader utan sex, varför vill han inte?