• kattihansson

ryanair och barnvagn någon som vet??

Bokat resa med ryanair men kan inte hitta någonstans man bokar sin barnvagn. Sulky fick man ta med gratis men jag har en vanlig barnvagn som behöver åka med. någon som vet hur det funkar?.

• Svar på tråden ryanair och barnvagn någon som vet??
  • anonimus

aldrig haft problem med Ryanair och barnvagn, bara att checka in med reseväskor, behöver inte bokas på förhand

• anonimus

barnvagn kostar ingenting, bilbarnstol kostar och måste bokas på förhand

• londonkarin

Nar vi flygit med Ryanair har vagnar alltid lamnats vid trappan intill flygplanet. Valdigt smidigt! Det ar val det enda man inte betalar for med Ryanair :)

• kattihansson

Räcker det bara att fälla ihop den där framme då? Ingen plast eller skydd runt? Tänker på andra flyg då vagnar ligger inplastade o checkas in..

• londonkarin

De flighter jag har varit på har vagnen alltid lämnas vid trappan vid flygplanet. Men den checkas aldrig in, så alltså plastas aldrig in osv. Har inte flygit med dem på länge dock...

• klarabella87

när vi flög till italien 2012 så plastades inte vår vagn in.. den kostade heller inte extra.. var glad att jag hade en gammal slit och slängvagn =) =)

• klarabella87

kan nämna att när vi väl var hemma i sverige igen så hade de hänt ngt med vagnen som gjorde att den drog rejält åt vänster när man körde den.. så man fick parera jättemycket med högerhanden, (var helt slut efter en promenad) tillslut slängde vi den.

kan nog berott på att dom slänger in vagnarna lite hur som helst och att den ej var paketerad..

man kanske kan försöka paketera den själv på nått sätt ??

• Rainbowdash

När vi har haft mindre vagnar och åkt med ryanair har vi tagit med den ända ut till planet. När vi flugit med stor vagn stoppade vi den i en svart sopsäck för att den inte skulle åka isär (syskonvagn med extra sits. Kostar ingenting och de verkar ta hand om dem väl.

Svar på tråden ryanair och barnvagn någon som vet??