• Anonym (Orolig)

Har flickvän på g men är mer attraherad av män

Hej jag är en kille på 20 år och har nu den senaste veckan träffat en tjej som det verkar bli något med. Men jag har ett problem. Jag är attraherad av män/snoppar. Varje gång jag onanerar tänker jag på män och när jag försöker tänka på tjejer så blir jag inte riktigt kåt. Men efter utlösning så vill jag inte ha någonting med en man att göra. Jag har aldrig blivit attraherad av att ha en relation med en annan man. Och när jag tänker på att ha en relation med en tjej så känner jag att jag klarar det perfekt. Men det är sexlivet som får mig panikslagen. Vet inte hur jag ska gå tillväga då varje gång jag haft sex med en tjej har jag aldrig haft full erektion. Vet inte riktigt vad jag ska göra då jag aldrig föreställt mig ett liv som homosexuell. (Har inga problem med folk som är bi/homo) behöver lite råd tack.

• Svar på tråden Har flickvän på g men är mer attraherad av män
  • Anonym (Orolig)

Kan till lägga att jag mår verkligen inte bra över detta. :/

• Nattöga

Jag kan bara säga på en gång: Bli inte tillsammans med tjejen! Du kommer att såra henne i slutänden. Även om det kanske går bra första tiden och du hittar på ursäkter och undanflykter som hon accepterar så kommer hon till slut undra varför du inte tänder riktigt på henne i sängen, du kommer må konstant dåligt och ha konstant dåligt samvete för vad du gör mot henne. Och hon förtjänar att bli älskad av och vara tillsammans med någon som helt och fullt tänder på just henne.

Men om jag nu som ett alternativ för din skull ska gå emot vad jag innerst inne känner/tänker om detta (så som jag skrivit ovan, alltså) så... Innan du blir tillsammans med henne så bör du, oavsett hur pinsamt det känns, förklara för henne hur du fungerar. Alltså att du tänder på män/k*kar, men inte kan tänka dig in i ett homo-förhållande utan vill vara med en tjej. Ge henne en chans att ta ställning till frågan. Kanske gillar hon/skulle hon gilla att använda dildos? Så att ni kan använda dildos i form av en k*k emellanåt? Det kanske du skulle tända på om du nu vill vara med henne?

Sen finns ju faktiskt också alternativet att du kanske -är- homosexuell, men har väldigt svårt att helt enkelt acceptera det och att det då givetvis är just p.g.a din förnekelse om dig själv som du "inte vill ha med en annan man att göra efter utlösning"? Även om du kanske borde acceptera det för att må helt bra? Det är inte ovanligt att homosexuella kommer ut ur garderoben först i 20-30-årsåldern just för att de har så svårt att faktiskt acceptera den sanningen om sig själv.

Helst skulle jag vilja säga (utöver första stycket jag skrev) att du bör komma på det klara med dig själv och din läggning innan du inleder något förhållande åt något håll, för alla inblandades skull.

Hoppas något av det jag skrivit hjälper dig.

• Anonym (klanten)

Jag är dubbelt så gammal som dig, och känner igen mig till viss del. Jag fantiserar nästan uteslutande om gay sex när jag onanerar. Men IRL är jag mer attraherad av kvinnor. Tror inte jag vill ha ett förhållande med en man, bara sex. Du kanske är mer spänd tillsammans med en kvinna, svårt att slappna av? Med rätt kvinna, om med lite tid, så kommer du säkert kunna ha full erektion.

• Kattpappa08

Ett tips, kolla upp denna sida http://www.rfsu.se/
    Att fantisera om andra mäns kukar är förmodligen ganska vanligt. 

• Anonym (Förstående)

Om du är attraherad av tjejers utseende. Att de har långt hår, gulligt ansikte, smink, fin kropp, deras bröst, snygga kläder m.m. men känner sexuellt behov av en kuk. Då skulle du matcha med en Transexuell (MtF). Tyvärr finns det inte några Transexuella (MtF) i Sverige som behåller sin kuk, utan dessa måste gå hela vägen och operera sitt kön. Om du kan tänka dig att hångla och pussas med tjejer men inte med en kille, men ändå tänder på kuk så ja då är det garanterat en Transexuell du behöver i ditt liv. Lycka till!

• jfsebastianigen

Du kanske är bi?

Vad vore så farligt med att bli attraherad av kukar menar du?

Du får göra som alla andra.
    Testa, bestäm dig eller spela på alla banor.
    Vad är det värsta som kan hända?

Du kanske gillar sex med män men vill ha en relation med en kvinna också.
    Då får du bli ihop med en kvinna som accepterar att du är bi.

Oavsett, lycka till!

• Anonym (klanten)

Fast jag får erkänna att jag ibland även fantiserat om att ha pojkvän. Kanske är gay in denial?

• 1fundering

En fundering av liknande erfarenhet: Att vara bi behöver inte betyda att man känner sig bekväm i rollen som heterosexuell i de stunder man träffar en tjej. Och den osäkerheten som uppstår behöver liksom inte ha med attraktion att göra, utan mer självbild.

Jag har tyckt det momentet du beskriver, att det ev kan bli något, varit rätt jobbigt med tjejer men inte med killar just av den anledningen, man antas vara straight (vilket du kanske inte känner dig helt som även om du inte identifierar dig som bi el. homo?). Det antagandet händer liksom inte när man träffar en kille. Så - det kan vara så att den osäkerheten inte är en faktor när du tänker på killar, och att den osäkerheten släpper om du är helt ärlig med tjejen i fråga. Att slippa vara straight i andras ögon släppte mycket av den osäkerheten för mig iaf.

Hoppas det kan vara till hjälp.

• Anonym (Göran)

Bli inte ihop med tjejen! Lek och njut av att vara en liten knodd! Ligg med killar och tjejer! Sedan vet du att killar är mycket skönare! Då kan du kliva ut ur garderoben!

Svar på tråden Har flickvän på g men är mer attraherad av män