• fluu

Vilken mössa är snyggast?

Vilken hade du valt?

1.

2.

3.

4.

5.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-25 08:10
    Ursäkta att bilderna blev så stora. Otekniska jag har ingen aning om hur man gör dem mindre ;)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken mössa är snyggast?
  • Cornellia
    Natulcien skrev 2014-02-25 12:37:50 följande:
    Men alla kläder i alla butiker skulle väl kunna vara sydda av en "hobbysömmerska"..?

Nja.  
    Många tyger är mönsterskyddade och man får inte sälja alster hur som helst. Dessutom är det ju ibland att man hittar kläder i butiker som är lite ovanliga i snittet eller i tyget.

Här var det helt vanliga plagg, med helt vanliga snitt och helt vanliga tyger som man kan köpa var som helst.
  • YokohamaNr2

Inte riktigt min smak men röstade på 2:an då jag gillar orange. Mina killar har mycket oranga kläder

• Natulcien
    Cornellia skrev 2014-02-25 13:21:13 följande:

Nja.  
    Många tyger är mönsterskyddade och man får inte sälja alster hur som helst. Dessutom är det ju ibland att man hittar kläder i butiker som är lite ovanliga i snittet eller i tyget.

Här var det helt vanliga plagg, med helt vanliga snitt och helt vanliga tyger som man kan köpa var som helst.
    Ja, det är klart att det finns mösterskydd, och att vissa sömmar inte går att göra för hand, utan kräver maskin etc. Men förutom det så tycker jag att de här kläderna vad bra mycket roligare och mer unika än den skit som säljs på H&M, Kappahl och liknande... där finns ju bara Hello Kitty eller Angry Birds på mössorna...
  • fluu
    Cornellia skrev 2014-02-25 10:34:45 följande:

Dom hade väl helt vanliga kläder som man kan köpa av vilken hobbysömmerska som helst?
    Mycket möjligt. Det gör dem inte mindre underbara för det?
  • fluu
    Natulcien skrev 2014-02-25 12:37:50 följande:
    Men alla kläder i alla butiker skulle väl kunna vara sydda av en "hobbysömmerska"..?
    Faktiskt är dessa långt mycket mer hållbara och slitstarka än de kläder köpta i de flesta "vanliga" butiker.
  • Apopan

Mäh. mitt inlägg försvann ju... Ja ja. Det viktigaste kom med iaf :P

Svar på tråden Vilken mössa är snyggast?