• mr me

Köpa gamla använda kalsonger?

Det är ju så många som skapar trådar här om att sälja gamla använda trosor, så jag tänkte i jämställdhetens namn se om det finns något intresse för att köpa gamla använda kalsonger? Alla män med kalsonger till salu får såklart erbjuda sina produkter i den här tråden och ni kvinnor får såklart skriva och berätta hur mycket ni är beredda att betala och vad ni i så fall vill få för era pengar.

Och givetvis har jag nog ett dussin gamla kalsonger jag med att erbjuda för minst 250 styck.

Så tar vi en liten "quiz" på samma gång. Skulle du kunna tänka dig att köpa någons använda kalsonger?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Köpa gamla använda kalsonger?
  • Anonym (haha)
    Ezmeraldah skrev 2026-01-23 13:31:56 följande:
    Du är ju anonym så det går inte att skicka pm. Vilken modell och vad kostar de? Är det string? Det är ju vanligt med string efter 30...

När man inte trodde att någon skulle vara intresserad så.. såklart finsn det EN Hahaha! 

Nej tongan kommer fram sen när jag har högt kolesterol, och är 50 - 60år. Men just nu är det boxers som gäller! De kostar en fredagskväll ihop med lite bus! Solig

Ps.. vil du ha en tonga med hål i så sikta på en Bh? Hahahahj

• Ezmeraldah
    Anonym (haha) skrev 2026-01-23 13:46:20 följande:

När man inte trodde att någon skulle vara intresserad så.. såklart finsn det EN Hahaha! 

Nej tongan kommer fram sen när jag har högt kolesterol, och är 50 - 60år. Men just nu är det boxers som gäller! De kostar en fredagskväll ihop med lite bus! Solig

Ps.. vil du ha en tonga med hål i så sikta på en Bh? Hahahahj

Jag är gift så det går tyvärr inte. Och jag är hetero så jag vill inte ha nån annans bh (dessutom skulle min man börja undra om jag drog fram en begagnad bh...), alltså snälla nån! Som sagt, jag betalar max 5000:- för boxer. 
  • Ezmeraldah

Hallå eller??!! Är det verkligen ingen som har nåt tips??? Kan ni svara på om ni använder stringkallingar efter 30? Eller är det vanligast att vänta till 55-ish? 

• Ezmeraldah

Attans då! Glömde ju fråga ifall ni brukar pinka på er när ni använder era stringkalsongs? Skriv gärna hur gamla ni är och vilket stjärntecken ni har...!! 

• Ezmeraldah
    mr me skrev 2014-02-26 01:09:06 följande:
    Så varför gjorde du slut med honom?
    Men snälla?! Om hon hade bott kvar hos honom så hade han ju märkt att hon köpte kalsonger av honom och hans kompisar, brorsor, pappa och farfar. Ni män blir så himla svartsjuka på sånt. Man får ju inte ens låta svärfar piska ens arsle när man ska gå ner i vikt??!! 
  • Anonym (Ö)
    Ezmeraldah skrev 2026-01-23 13:09:12 följande:
    Jaså, varför inte? Tycker du att det går åt för mycket pengar? Köper du mycket begagnat från okända män?
    Varför jo, det är äckligt med gamla använda kalsonger.
  • Anonym (haha)
    Ezmeraldah skrev 2026-01-23 15:38:57 följande:
    Men snälla?! Om hon hade bott kvar hos honom så hade han ju märkt att hon köpte kalsonger av honom och hans kompisar, brorsor, pappa och farfar. Ni män blir så himla svartsjuka på sånt. Man får ju inte ens låta svärfar piska ens arsle när man ska gå ner i vikt??!! 
    ASSÅ DET VAR DET ROLIGASTE JAG NÅGONSIN HAR LÄST ! OMG INTe SKRATTAT SÅHÄR MYCKET PÅ 35 ÅR ! Tack! Är SVIN FULL MEN DET HÄR VAR FAN KUL! 
  • Anonym (Ana)
    Anonym (haha) skrev 2026-01-23 13:29:05 följande:

Jag har ett par med hål i om någon är intresserad.. bara o PM:a!Skrattande

Du är ju anonym.
  • Anonym (Flämt)

Bara om du kräkts på dem också
  • Anonym (haha)
    Anonym (Ana) skrev 2026-01-23 17:03:54 följande:
    Du är ju anonym.
    Men Lägg av ! Jag spricker sönder snart hahhaha ! Hunden tittar på min som om jag är dum i huvudet hahahaha! 
  • Anonym (Underkläder)

Varför finns det överhuvudtaget ett intresse bland folk att köpa andras använda underkläder? Inte tusan går det att gå igång sexuellt på piss- och skitlukt m.m.? 

• Anonym (Flämt)
    Anonym (Underkläder) skrev 2026-01-23 18:24:27 följande:

Varför finns det överhuvudtaget ett intresse bland folk att köpa andras använda underkläder? Inte tusan går det att gå igång sexuellt på piss- och skitlukt m.m.? 

Nej det måste lukta lite kräk och klamydia också
  • Anonym (Åh!)

Med riktigt slappa gamla resårer? Det vore ljuvligt! Men jag måste hålla igen lite nu. Spenderade alldeles för mycket på ett par långkalsonger med fartränder som min mamma fick i julklapp. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (haha) skrev 2026-01-23 16:49:51 följande:
    ASSÅ DET VAR DET ROLIGASTE JAG NÅGONSIN HAR LÄST ! OMG INTe SKRATTAT SÅHÄR MYCKET PÅ 35 ÅR ! Tack! Är SVIN FULL MEN DET HÄR VAR FAN KUL! 
    Nu förstår jag inte? Vad är det du tycker är så roligt?? 
Svar på tråden Köpa gamla använda kalsonger?