HAN vill inte ha sex! Vad göra?
Jag har varit ihop med min sambo i åtta år nu och vi har två barn tillsammans. och han vill knappt ha sex med mig. Nu har det varit ungefär var 3e månad och jag håller på att bli galen.. jag är så sexuellt frustrerad så jag vet inte vad jag ska göra.
Kommer absolut inte att vara otrogen så det är inget alternativ..
Jag har pratat med honom om detta flera ggr men han säger bara att det kommer att bli bättre.. men det blir ju för f...n aldrig det.. jag är så less på att tjata... känner mig oattraktiv.
Är 27 år. Han snart 37 år. Våran minsta är nyss fyllda ett år... och det började bli så här när vi fick äldsta barnet.
Jag kan inte sova på kvällarna.. tänker bara på det här.. blir så arg, frustrerad, besviken, ledsen!
Jag har verkligen försökt få han att förstå att jag vill inte vara i ett sexlöst förhållande men han tar det inte seriöst..
Har bett han fara till läkaren och kolla om han har nå testosteronbrist men vägrar!
Har är inte överviktig. Vi äter bra, tränar båda två och jag har fått tillbaka min kropp efter graviditeten.. och har bra kropp om jag får säga det själv. Men jag känner mig så oattraktiv och ful när inte ens min sambo vill ha sex med mig.. han vill inte ens sova i samma rum som jag. Vi har inte sovit i samma rum på typ 1 och ett halvtår... förrutom då jag blivit sur och han då sovit i samma rum kanske tre nätter!
Dessutom har han svårt att komma när vi väl har sex!!!
Vad är det för fel på han?`??!! Hjälp mig nån! Jag skulle vilja ha sex några ggr/mån iaf.. helst mer.. men några ggr/ÅR är INTE OK!!!
Help me.. tips`??