• mammasusan

    Utan skydd över 12 år, 18 tidiga mf före v 6...

    Läkarna i landstinget har inte hittat några fel trots upprepade utredningar. I feb-13 besökte jag Ludmila i Sundsvall som sa att mina mf berodde på sköra slemhinnor så ägget ej kunde fästa ordentligt. Fick en rejäl penicillinkur jag & maken. Och lovord om att få behålla nästa graviditet. Så enkelt var det förstås inte blev mf igen.

    Men nu Plussade jag igen den 13/2-14....ett svagt men starkt plus, mitt starkaste genom åren...idag var jag åter upp till Ludmila för ett vul. För första gången fick jag nu se ett litetlitet pyre med tickande hjärta i v 6+3! Fick dock inga bra bilder för jag andades för mkt ...Jag vet att det fortfarande är tidigt & vad som helst kan hända, men så här långt har jag aldrig kommit förut & det är tack vare Ludmila!! Nu hoppas jag bara att pyret kommer i oktober som beräknat


  • Svar på tråden Utan skydd över 12 år, 18 tidiga mf före v 6...
  • Sophie16

    Stort grattis! Tack för uppdateringarna!! Håller tummarna hela resan ut


    mammasusan skrev 2014-08-12 20:35:00 följande:

    Snart i v.31 nu allt ser bra ut fortfarande! Mycket märklig känsla, men underbart.


  • mammasusan
    Armin15 skrev 2014-09-13 12:40:24 följande:

    Stort grattis! Tack för uppdateringarna!! Håller tummarna hela resan ut


    Tack , nu står det inte på 39dgr kvar till bf, magen sjönk redan förra veckan i v.33+!
  • mammasusan
    tack! Anledningen var att jag hade sköra slemhinnor som gjorde att äggen inte fäste ordentligt. Vilket orsakade alla mf.
  • finskaflikkan
    mammasusan skrev 2014-12-02 15:32:53 följande:
    tack! Anledningen var att jag hade sköra slemhinnor som gjorde att äggen inte fäste ordentligt. Vilket orsakade alla mf.
    okej. Fick du äta nån sorts medicin under din graviditet?
Svar på tråden Utan skydd över 12 år, 18 tidiga mf före v 6...