• Anonym (No action)

hans sexlust är nästan lika med noll..

Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 5 år, första året tillsammans hade vi sex så ofta tillfället gavs om de så var 3 gånger om dagen eller en gång i veckan. Vi gillade att utforska varandra och testa nya saker tillsammans, men ju längre tiden har gått desto mer sällan har vi haft sex, just nu i genomsnitt en gång var nionde vecka.. vilket är väldigt jobbigt för mig som har skyhög sexlust :/ vi har aldrig sex när jag tar initiativet, han har alltid en ursäkt varje gång jag försöker "har inte lust, ingen ork, inte tid, för trött och ont här och där" .. jag har försökt prata med honom många gånger och frågat vad det är som gör att han är sugen så sällan men jag får bara svar att han inte vet. Han verkar heller inte bry sig om att ta reda på det om det nu verkligen är så att han faktiskt inte vet.. när vi väl har sex har det varit hur tråkigt som helst, han får stånd, ger mig ett par pussar och sedan tycker han att vi ska köra igång utan att jag ens hunnit bli "uppvärmd"! Enligt honom är det mitt ansvar att göra mig själv våt men begär då att jag ska hinna bli det på de ynka max 20 sekunderna han kallar förspel, gärna innan! :O jag har föreslagit många grejer som vi skulle kunna göra eller skaffa för att förbättra vårat sexliv men får bara ett "ja kanske" till svar sen händer inget mer.. jag är inte den som tjatar på honom om det för kanske är det så att han innerst inne tycker de e jobbigt att han inte har någon lust? Fortsätter det i samma takt kommer vi leva ett celibat förhållande om ett par år och det vill jag verkligen inte!! Jag älskar honom över allt på denna jord och för övrigt är han hur underbar som helst men jag orkar inte leva på detta viset länge till, this girl needs some action, så är det någon som har något tips som jag kanske inte provat än?!

• Svar på tråden hans sexlust är nästan lika med noll..
  • hemliga agenten

Menar inte att försvara honom, men hur ser hans liv och vardag ut förövrigt?? Mår han bra? Något han stör sig på? (jobbet? skolan? lån/skulder?) tränar han eller iallafall rör på sig? osv.

• Anonym (Sexlös)
    Anonym (No action) skrev 2014-02-27 23:38:13 följande:
    Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 5 år, första året tillsammans hade vi sex så ofta tillfället gavs om de så var 3 gånger om dagen eller en gång i veckan. Vi gillade att utforska varandra och testa nya saker tillsammans, men ju längre tiden har gått desto mer sällan har vi haft sex, just nu i genomsnitt en gång var nionde vecka.. vilket är väldigt jobbigt för mig som har skyhög sexlust :/ vi har aldrig sex när jag tar initiativet, han har alltid en ursäkt varje gång jag försöker "har inte lust, ingen ork, inte tid, för trött och ont här och där" .. jag har försökt prata med honom många gånger och frågat vad det är som gör att han är sugen så sällan men jag får bara svar att han inte vet. Han verkar heller inte bry sig om att ta reda på det om det nu verkligen är så att han faktiskt inte vet.. när vi väl har sex har det varit hur tråkigt som helst, han får stånd, ger mig ett par pussar och sedan tycker han att vi ska köra igång utan att jag ens hunnit bli "uppvärmd"! Enligt honom är det mitt ansvar att göra mig själv våt men begär då att jag ska hinna bli det på de ynka max 20 sekunderna han kallar förspel, gärna innan! :O jag har föreslagit många grejer som vi skulle kunna göra eller skaffa för att förbättra vårat sexliv men får bara ett "ja kanske" till svar sen händer inget mer.. jag är inte den som tjatar på honom om det för kanske är det så att han innerst inne tycker de e jobbigt att han inte har någon lust? Fortsätter det i samma takt kommer vi leva ett celibat förhållande om ett par år och det vill jag verkligen inte!! Jag älskar honom över allt på denna jord och för övrigt är han hur underbar som helst men jag orkar inte leva på detta viset länge till, this girl needs some action, så är det någon som har något tips som jag kanske inte provat än?!
    Hej! Kändes nästan som om den här texten var tagen från mina tankar.
    Jag är i exakt samma sits som du, vi har varit tillsammans i 7 år, vi hade ett avbrott mitt i förhållandet och när vi gick tillbaka till varandra var det precis som i början - massa sex! MEN, nu är det sådär dött igen. Bara i år (nu är det mars) har vi haft sex 2 ggr. Jag tycker det är fruktansvärt lite..

Har också samma problem, får bortförklaringar som "jag har ingen lust", "jag har inte duschat", "jag har inte rakat mig DÄR" "jag har huvudvärk".

Blir också orolig att man kommer leva som celibat om några år ifall det fortsätter såhär. Vill verkligen inte lämna eftersom vi har det så bra för övrigt.

Vet du om din sambo "tar tag i sina behov" mycket själv?
  • Anonym (en till)

Samma med min sambo.. Vi har snart vart ihop i 5 år och det var 2 år sedan vi hade sex. Det har nu slutat med att jag tappat min attraktion till honom också. Jag kommer lämna honom, för det är mer saker som inte funkar, men är inte "redo" ännu... Jag personligen tror INTE att det blir bättre om inte den "ovilliga" partnern verkligen tar tag i orsaken och jobbar med det som ligger till grund för varför man inte vill.. Min sambo säger alltid att  han vill när jag tar upp ämnet, men samtidigt så händer inget...

• Anonym (Erlig man)
    Anonym (en till) skrev 2014-02-28 18:41:15 följande:
    Samma med min sambo.. Vi har snart vart ihop i 5 år och det var 2 år sedan vi hade sex. Det har nu slutat med att jag tappat min attraktion till honom också. Jag kommer lämna honom, för det är mer saker som inte funkar, men är inte "redo" ännu... Jag personligen tror INTE att det blir bättre om inte den "ovilliga" partnern verkligen tar tag i orsaken och jobbar med det som ligger till grund för varför man inte vill.. Min sambo säger alltid att  han vill när jag tar upp ämnet, men samtidigt så händer inget...
    Bra där. Gå vidare innan det är försent. Man lever bara en gång....
  • Anonym (en till)
    Anonym (Erlig man) skrev 2014-03-01 11:24:41 följande:
    Bra där. Gå vidare innan det är försent. Man lever bara en gång....

Det säger jag till mig själv också! Fattar bara inte jag själv inte lever efter det mantrat;)
  • ManiLund
    Anonym (en till) skrev 2014-03-01 12:58:14 följande:

Det säger jag till mig själv också! Fattar bara inte jag själv inte lever efter det mantrat;)
    Du är ju som din sambo ;) Han vill, men har inte sex. Du vill lämna, men stannar...
  • Anonym (No action)
    Anonym (Sexlös) skrev 2014-02-28 15:51:28 följande:
    Hej! Kändes nästan som om den här texten var tagen från mina tankar.

Jag är i exakt samma sits som du, vi har varit tillsammans i 7 år, vi hade ett avbrott mitt i förhållandet och när vi gick tillbaka till varandra var det precis som i början - massa sex! MEN, nu är det sådär dött igen. Bara i år (nu är det mars) har vi haft sex 2 ggr. Jag tycker det är fruktansvärt lite..

Har också samma problem, får bortförklaringar som "jag har ingen lust", "jag har inte duschat", "jag har inte rakat mig DÄR" "jag har huvudvärk".

Blir också orolig att man kommer leva som celibat om några år ifall det fortsätter såhär. Vill verkligen inte lämna eftersom vi har det så bra för övrigt.

Vet du om din sambo "tar tag i sina behov" mycket själv?

Vi hade också ett avbrott mitt i förhållandet! Han tar väl tag i sina behov själv iaf 2 ggr i månaden ungefär, VAD JAG VET! Kan ju va mer eller mindre..
  • Anonym (så pinsamt)

TS kommer att ha sex på en toalett för att hon har bestämt sig för att ha sex med den här snubben och de kan inte vara hos henne eller hos honom men de kan knulla på den här toaletten på den här värsta coola festen och det bara måste hända vet ni, annars blire katastrof, skam. Jävla gymnasister alltså, så jävla pinsamt. Nästan lika pinsamt som att inte veta att doggystyle inte behöver vara analt och oftast inte är det heller.

Men, för att svara på frågan, man kan ha sex på en toalett och det kan gå bra, och man kan som ridande tjej styra en del själv om man kan ha fötterna någorlunda stadigt på golvet. Tyvärr kan det bli bökigare på andra vis, speciellt om tjejen inte är speciellt lång. Vidare finns det en risk att det inte blir speciellt lätt att styra för att ni kommer båda att vara fulla, dumma, klumpiga och stressade. Ska du ha sex på toan kan det vara enklare att sätta dig på honom så att du har ryggen mot honom, men det kan bli svårare att styra om inte du kan ta stöd med händerna på något framför dig.

• Anonym (så pinsamt)

Så pinsamt, fel tråd :( ironi

• Anonym (jaså)
    Anonym (No action) skrev 2014-02-28 01:07:58 följande:

Nej han vill inte ta in en tredje part :-/ och jag vill ju inte ge honom ultimatumet allt eller inget, vi har det ju helt fantastiskt tillsammans för övrigt liksom..
    Nähä, han vill inte parrådgivning, läkare eller göra nåt åt nåt öht. Då har man målat in sig i ett hörn!

O själv har du inte svarat på viktiga frågor här i tråden heller, ja då är det bara att fortsätta som hittills.
  • ManiLund

OM du gillar porr så släng på lite internetporr och tillfredsställ dig själv utan att låta hans närvaro avskräcka dig.

Då kanske han fattar?

Svar på tråden hans sexlust är nästan lika med noll..