hans sexlust är nästan lika med noll..
Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 5 år, första året tillsammans hade vi sex så ofta tillfället gavs om de så var 3 gånger om dagen eller en gång i veckan. Vi gillade att utforska varandra och testa nya saker tillsammans, men ju längre tiden har gått desto mer sällan har vi haft sex, just nu i genomsnitt en gång var nionde vecka.. vilket är väldigt jobbigt för mig som har skyhög sexlust :/ vi har aldrig sex när jag tar initiativet, han har alltid en ursäkt varje gång jag försöker "har inte lust, ingen ork, inte tid, för trött och ont här och där" .. jag har försökt prata med honom många gånger och frågat vad det är som gör att han är sugen så sällan men jag får bara svar att han inte vet. Han verkar heller inte bry sig om att ta reda på det om det nu verkligen är så att han faktiskt inte vet.. när vi väl har sex har det varit hur tråkigt som helst, han får stånd, ger mig ett par pussar och sedan tycker han att vi ska köra igång utan att jag ens hunnit bli "uppvärmd"! Enligt honom är det mitt ansvar att göra mig själv våt men begär då att jag ska hinna bli det på de ynka max 20 sekunderna han kallar förspel, gärna innan! :O jag har föreslagit många grejer som vi skulle kunna göra eller skaffa för att förbättra vårat sexliv men får bara ett "ja kanske" till svar sen händer inget mer.. jag är inte den som tjatar på honom om det för kanske är det så att han innerst inne tycker de e jobbigt att han inte har någon lust? Fortsätter det i samma takt kommer vi leva ett celibat förhållande om ett par år och det vill jag verkligen inte!! Jag älskar honom över allt på denna jord och för övrigt är han hur underbar som helst men jag orkar inte leva på detta viset länge till, this girl needs some action, så är det någon som har något tips som jag kanske inte provat än?!