• Kille24

Våldtagen ! Kissar ner mig.

Hej! Jag är en kille som är 24 år gammal. Jag blev för ungefär 1 år sedan utsatt för en grov våldtäkt av en annan man. Anmälde allt men utredningen lades ner. Jag mår idag forfarande dåligt av detta och upplever i vissa situationer panik. Problemt som jag tampas med nu är att jag varje natt i princip kissar ner mig. Kan vara att jag drömmer en mardröm om detta och sedan vaknar jag och hela sängen är dyngsur. Är så trött på detta. På dagarna när jag blir stressad ( detta händer nästan varje dag ) Att jag kissar ber mig ungefär 1/2 -1 dl.jag vet inte vad jag ska göra? Finns det ngn hjälp med detta från sjukvården? Beställde ett pkt blöjor från tena. Kändes hemskt första gångerna jag testade men att slippa vakna dyngsur ist kändes desto bättre. Känns jobbigt att gå till läkare om detta problemet och finns det ngn hjälp att få? En kille som har det tufft.

• Svar på tråden Våldtagen ! Kissar ner mig.
  • Philippa

Prata med din läkare på vårdcentralen.

• Whitetrash86

Då måste självklart få hjälp med detta.
    Prata med din läkare i VC, där kan du få remiss till psykolog så att du kan få prata om detta är därefter kanske mediciner som gör att du slipper dina panikattacker och även kanske kan få sova lugnare.

Förstår att det kan kännas jobbigare, men som du troligen förstår själv. Det kan inte vara jobbigare än att fortsätta leva som du gör nu...

• nevermind

Klart du ska gå till en läkare! Såhär kan du inte ha det. Tro mig, de har hört och sett det mesta. De kommer nog skicka dig vidare till en psykolog.

P.S FY för att utredningen lades ner!! >:( D.S

Svar på tråden Våldtagen ! Kissar ner mig.