Vad ska lillebror heta?
Hej! Lillebror ska komma den 24/3. Detta är tyvärr tredje tråden om samma sak! Men det är ju vad han ska heta! Storasyskonen heter Jacob WILLIAM Alexander och Adam MAXIMILIAN Johannes.
Hej! Lillebror ska komma den 24/3. Detta är tyvärr tredje tråden om samma sak! Men det är ju vad han ska heta! Storasyskonen heter Jacob WILLIAM Alexander och Adam MAXIMILIAN Johannes.
Ni får gärna motivera erat svar eller om ni tycker något annat namn passar bättre
Benjamin, låter bra ihop med syskonen, har en egen begynnelsebokstav och är lite längre, vilket passar med brödradrnas namn!
Benjamin passar väldigt bra med syskonens namn men jag röstade på Valentin :)
Han fick heta Valentin!
tyckte inget passade bra ihop, särskilt inte benjamin. både william och maximilian känns inte så svenskt och då blanda in benjamin som nästan låter som de svenskaste namn vi har blir fel. röstade på melvin för att de känns mer som stil med andra namn, men kändes så kort mot dem andra namnen, om de är viktigt,.
då passar vincent bättre :)
då röstar jag för melvin Valentin
Han fick heta Valentin!
Han heter Melvin Valentin Thor med Valentin som tilltalsnamn
Noah tycker jag är finast, det heter en av mina söner också. Men jag tycker Benjamin passar bra med syskonens namn.
Tack för alla som hjälp till att tycka till. Men i slut ändan så är det ju endå jag och gubben som bestämmer!!
Grattis till en liten Valentin! Hade tänkt att rösta men såg att det var för sent. Det gick ju lite fortare än väntat verkar det som.
Vonn: tack så mycket! Ja, det gick lite tidigare än någon hade väntat sig. Men Valentin är iaf en lugn och glad bebis, även om han sover mycket!