• Blivande mamma 74

Känner någon en skarp och klok advokat i vårdnad och umgängetvister?

Behöver en skarp och klok advokat i vårdnad och umgängetvister. Skriv gärna lite kort om det. Det gäller umgängesschema med pappan efter barnets behov och inte efter pappans önskemål! 

• Svar på tråden Känner någon en skarp och klok advokat i vårdnad och umgängetvister?
  • Mirakla

En tanke är väl att pappan lägger önskemål som han anser är bäst för ert barn, var finns du så kanske jag kan leta fram en bra

• Blivande mamma 74
    Mirakla skrev 2014-03-07 09:04:35 följande:
    En tanke är väl att pappan lägger önskemål som han anser är bäst för ert barn, var finns du så kanske jag kan leta fram en bra
    I Stockholm. Barnet är ca 20 månader och han har varit helt frånvarande ett år av barnets liv och sporadisk närvarande annars. Har redan en advokat som INTE är bra, tyvärr!
  • Mirakla

Men då har du ju hur många bra som helst att välja på men kom ihåg att vara bra innebär att ta tillvara på det bästa för barnet. Testa Clea jag vet inte om hon tar nya fall längre

• wiwi08

Suzanne Johansson är fantastisk. Supertrevlig, men stenhård när det gäller. Sitter på Torstenssonsgatan.

Svar på tråden Känner någon en skarp och klok advokat i vårdnad och umgängetvister?