extremt nojjig att inte vara gravid trotts gravsymtom o plussat
Hej! Jag är i graviditets vecka 8. Jag har alla typiska symtom som konstant illamående, kräks (dock dämpat sig). Jätte trôtt, konstig aptit, akut hunger som bara kommer som ett jätte hunger sug i magen. Ömma brôst (fått fôr mig ömmheten också dämpat sig) normalt? Molverk, kramper, stickningar, ilningar, allmän värk i nedre delen av magen, antar livmodern. Gaserni magen, svullnad etc. Mens sen ôver tre veckor, jag plussat positivt 2 gånger! Jag bor i spanien och var hos läkaren för helt annat ärrende, jag skulle hämta sjukpapper till jobbet fôr jag kan inte arbeta. Frãn ingenstans bad han mig lägga mig ner fôr att ta på min mage. Han sa på katalanska ( som om jag inte skulle fatta, eftersom vi pratade engelska hela tiden) till sin prakikant att jag tror inte hon e med barn. Han nämde inget till mig och jag blev helt stum. Han nämde bara ja du är väldigt gasig drick inte så mykt kolsyrad dryck. Jag blir tokig o panikslagen köpte ett test o dt var positivt men jag kan inte komma över dt läkaren sa! Hjälp!