• Anonym (snö)

misslyckad graviditet

Hej jag var på ultraljud i fredags, på fredag morgon började jag blöda men bara lite. Det konstaterades att embryot inte växt något sen gången innan och jag skulle vara i vecka 8 men den var bara 3 mm stor och hade inget hjärta eller något. Hon berättade för mig att min kropp antagligen börjat stötta ut det. Men blöder bara lite? Känner lite molvärk men inget ont direkt. Ko mer det göra ondare undrar jag och kommer det blöda mer? Hur lång tid kan hela processen så att säga ta???

• Svar på tråden misslyckad graviditet
  • Anonym (murmel)

Man kan inte veta det. En del blöder inget eller nästan inget alls, utan behöver få hjälp med tabletter för att "starta" missfallet..

• Anonym (snö)

Okej för det här är mindre än vid mens. Kommer bara lite då och då. Hade varit skönt om kroppen kan fixa detta själv.

• Anonym (murmel)
    Anonym (snö) skrev 2014-03-08 19:41:44 följande:

Okej för det här är mindre än vid mens. Kommer bara lite då och då. Hade varit skönt om kroppen kan fixa detta själv.

Förstår det. Klart det känns bäst om det får ske naturligt! Jag har vara erfarenhet av när det inte funkar, jag blödde knappt något och fick ta tabletter för att få igång missfallet.. Men puffar din tråd lite och hoppas du kan få fler svar från någon/några som varit med om ett mer naturligt förlopp.
  • Anonym (snö)

Å tack :)

• Anonym (snö)

Nu självklart på natten har det kommit igång och gör ont och blöder mer. Hoppas det går fort nu.

Svar på tråden misslyckad graviditet