• Orcha

Herregudars jag vill vara ett troll men kan inte :')

Så jag har en man med en enorm kuk och vi har svårt att handla just mellanmjölk.
    Vad ska jag göra?
    Det är lördag och barnen gråter.
    De har inget körkort, bör tilläggas.
    JaG är desperat och behöver mjölken.
    Fan ta sierra liksom, mitt i alltihopa.
    Hjälp.

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Svar på tråden Herregudars jag vill vara ett troll men kan inte :')
  • Orcha
    Anonym (??) skrev 2014-03-08 22:47:06 följande:
    Ok???
    Tack, jag tar ditt råd med mig.
    Mys ikväll, är mitt räd.

Ja jag är full av goda ideer ikväll.
    Mellanmjölken dock?
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Emmi27

Kör på mellanöl istället, mycket bättre och dra inte mannens balle i gruset på vägen för det kostar för mycket. Mitt bästa tips. Batteriet i ungarna kommer ta slut, det gör inget att de gråter, dom får rida på grannens giraff om de vill ta sig nånstans. Allt blir bra bara du vinkar med fötterna.

• Orcha

Jag tänker spontan-mjölk...

• Orcha
    Lady Gaga skrev 2014-03-08 22:48:49 följande:
    styrkekram
    Tack...Solig
  • Hooligan86

Hahaha!! xD
    Oväntad tråd härinne men den lättade upp min molokna sinnesstämning iaf! xD Kändes som om någon tagit en printscreen på min hjärna en stressig dag när jag läste den... Haha!

I got milk btw, om du fortfarande behöver.. ^^

xD

• Rainbow gg

Åh du stackars varelse.
    Det du behöver göra först är att lägga äggen i ugnen, efter det så kommer allt kännas mycket lättare.
    Om katten inte tvättar sig så kan du behöva lära den att läsa.

Jag hoppas att ni tar er igenom det här!

• Orcha
    Hooligan86 skrev 2014-03-14 14:56:45 följande:
    Hahaha!! xD
    Oväntad tråd härinne men den lättade upp min molokna sinnesstämning iaf! xD Kändes som om någon tagit en printscreen på min hjärna en stressig dag när jag läste den... Haha!

I got milk btw, om du fortfarande behöver.. ^^

xD
    Engelsk milk är ju inte rätt. Inte en sån här dag i alla fall.
    Jag vacklar mellan halltrappan och två strumpnålar hela tiden.

• Orcha
    Rainbow gg skrev 2014-03-14 14:59:43 följande:
    Åh du stackars varelse.
    Det du behöver göra först är att lägga äggen i ugnen, efter det så kommer allt kännas mycket lättare.
    Om katten inte tvättar sig så kan du behöva lära den att läsa.

Jag hoppas att ni tar er igenom det här!
    Tack för alla goda tips. Ett annat är att inte blåsa ut löskokta ägg genom skalet.
    Geggigt blev det.
    Skrikandes
  • Chiquita89

Hahahaha du stod för dagens asgarv!

Du kan få min mellanmjölk jag köpte i förrgårFlört

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Hooligan86

Märk väl att en spade mycket väl kan ha samma effekt som ett eller ett par ägg.. ^^ Den behöver du dessutom inte ens lägga i ugnen utan endast på golvet..
    Läsning för katter funkar ungefär lika bra som poesi för fiskar så håll till godo där. (Jag har själv provat att ge munkar åt papegojor två ggr!)  ;-D

Inte för att jag vill klappa någon på huvudet med min dumhet men.... Jag är ganska erfaren.. ^^

• Orcha
    Chiquita89 skrev 2014-03-14 15:08:04 följande:
    Hahahaha du stod för dagens asgarv!

Du kan få min mellanmjölk jag köpte i förrgårFlört
    Åh en sån vänlig själ. Solig
  • Orcha
    Hooligan86 skrev 2014-03-14 15:08:18 följande:
    Märk väl att en spade mycket väl kan ha samma effekt som ett eller ett par ägg.. ^^ Den behöver du dessutom inte ens lägga i ugnen utan endast på golvet..
    Läsning för katter funkar ungefär lika bra som poesi för fiskar så håll till godo där. (Jag har själv provat att ge munkar åt papegojor två ggr!)  ;-D

Inte för att jag vill klappa någon på huvudet med min dumhet men.... Jag är ganska erfaren.. ^^
    Wow alltså. Vad mycket du vet.
    *superduperimpad*
    Drömmer
Svar på tråden Herregudars jag vill vara ett troll men kan inte :')